Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

puolet e-pillereistäni menee roskìin

Vierailija
13.08.2014 |

Laatassa on 3 eri väriä ja kun niitä syö ilman taukoja putkeen, niin jatkolaatasta syödään vain keltaisia ja niitä on 10, kun koko laatassa on 21. Hupenee vuoden resepti melko nopsaan...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:44"]

Minkä takia niitä putkeen pitää syödä? :o

[/quote]

Ei pidä, vaan saa. Sillä lailla ei tule välivuotoa, ja elämä on helpompaa. Käytännössä rättipäiviä on vuodessa vain muutamat, ja niidenkin aikana on usein vaan niukkaa vuotoa.

[/quote]

Mulla tuo käytännössä on mennyt niin ettei kahteen vuoteen ole tullut tippaakaan. Ekan listan lopussa parina päiväbä tiputteli, siihen jäi menkat. Cerazette on merkki, ja kun vaihdoin niihin, kysyin lääkäriltä tauosta ja sanoi että ei ollenkaan, eli sen käsityksen sain että pitää nimenomaan syödä putkeen. Siinähän listassa on 28 tablettia, kun niissä on 21 joissa viikon tauko pidetään. Olisko sitten merkeissä esim eroja?

Vierailija
22/22 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:05"]Minulla Diane Nova ja niissä kaikki pillerit ovat samanlaisia. Ei mene tosiaan hukkaan yhtään pilleriä. Minulle oli yllätys että toisenlaisiakin pillereitä on olemassa, ja mietin että miksi ihmeessä pillereiden hormonimäärien pitäisi vaihdella kierron aikana, kun aivan selvästi se ei ole tarpeellista.

[/quote]

Minulle määrättiin Trikvilaria, kun menkat rupesivat "tasahormoonimääräisillä" pillereillä jäämään pois jo reilusti ennen 30 ikävuotta. Hormonimäärän vaihtelu siis pitää elimistön toiminnan normaalimpana, sanottiin.

[/quote]

Yhdistelmävalmisteiden hormonimäärät tavallaan noudattelevat/tukevat elimistön omia hormonimääriä luontaisen kierron eri vaiheissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla