Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolet e-pillereistäni menee roskìin

Vierailija
13.08.2014 |

Laatassa on 3 eri väriä ja kun niitä syö ilman taukoja putkeen, niin jatkolaatasta syödään vain keltaisia ja niitä on 10, kun koko laatassa on 21. Hupenee vuoden resepti melko nopsaan...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita roskiin, vaan palauta apteekkiin!

Vierailija
2/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pillereitä sä oikein syöt? Koskaan kuullutkaan tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:21"]Mitähän pillereitä sä oikein syöt? Koskaan kuullutkaan tuollaisesta.

[/quote]

Trikvilar

Ap

Vierailija
4/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda merkkiä?

Vierailija
5/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä? Mä syön Yazeja ja niistä menee 4 hukkaan joka kk. Eikö tuollainen tule kalliiksi?

Vierailija
6/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissako merkeissä kaikki pillerit samanlaisia? Olen käyttänyt näitä vuosia, jopa vuosikymmeniä, olen 44v

Vierailija
7/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön Melianeja eikä mitään mene hukkaan. Syön aina 3 laattaa putkeen, eli 63pilleria, sitten pidän tauon. Maksaa n. 9€/kk

Vierailija
8/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt vasta olen alkanut syödä näitä putkeen koska menkkojen aikaan alkanut olla tuskallista hikoilua

Ap

Vierailija
9/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pillerit joita ei mene hukkaan. Yasminelle on hyvä, ei kovin tyyris mutta ei halpakaan. Mulla on tällä hetkellä Harmonetit käytössä. Pikkuinen laatta, kätevä, halpa (n 35e/3kk). Ei ole pettänyt ainakaan vielä

Vierailija
10/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Diane Nova ja niissä kaikki pillerit ovat samanlaisia. Ei mene tosiaan hukkaan yhtään pilleriä. Minulle oli yllätys että toisenlaisiakin pillereitä on olemassa, ja mietin että miksi ihmeessä pillereiden hormonimäärien pitäisi vaihdella kierron aikana, kun aivan selvästi se ei ole tarpeellista.

Vierailija
11/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikvilarissa hormonien määrä vaihtelee, oliskohan niin että kierron mukaa mahd vähän hormonia. Muissa merkeisä sitten sen korkeimman tason mukaan koko ajan?

Vierailija
12/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota, Trikvilarhan on yhdistelmäehkäisypilleri jota ei ole tarkoitettukaan syötävksi putkeen laattatolkulla. Pakkausselosteen mukaan voit siirtää menkkoja max. 10 päivää kerrallaan, eli yksi laatta + toisen laatan okrankeltaiset pillerit (10 kpl). Sen jälkeen 7 pv tauko jolloin menkat tulevat ja sitten aloitetaan taas uuden laatan ekasta päivästä.

Minipillereitä taas voit syödä niin monta laattaa putkeen kuin haluat.

Vierailija
13/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niitä putkeen pitää syödä? :o

Vierailija
14/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:39"]Tuota tuota, Trikvilarhan on yhdistelmäehkäisypilleri jota ei ole tarkoitettukaan syötävksi putkeen laattatolkulla. Pakkausselosteen mukaan voit siirtää menkkoja max. 10 päivää kerrallaan, eli yksi laatta + toisen laatan okrankeltaiset pillerit (10 kpl). Sen jälkeen 7 pv tauko jolloin menkat tulevat ja sitten aloitetaan taas uuden laatan ekasta päivästä.

Minipillereitä taas voit syödä niin monta laattaa putkeen kuin haluat.

[/quote]

Mulla minipillerit, ja sen verran korjaan että ei voi syödä niin monta putkeen kun haluaa, vaan kuuluu syödä koko ajan ilman taukoja :)

Vierailija
15/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:44"]

[/quote]

Ei pidä, vaan saa. Sillä lailla ei tule välivuotoa, ja elämä on helpompaa. Käytännössä rättipäiviä on vuodessa vain muutamat, ja niidenkin aikana on usein vaan niukkaa vuotoa.

Vierailija
16/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:44"]

[/quote]

Välttyäkseen menkoilta/vuodolta. MINIpillereiden käyttäjillä osalla ne jäävätkin kokonaan pois, osa syö niitä useita laattoja putkeen ilman menkkoja, ikäänkuin siirtäen niitä jatkuvasti.

Vierailija
17/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:45"]Mulla minipillerit, ja sen verran korjaan että ei voi syödä niin monta putkeen kun haluaa, vaan kuuluu syödä koko ajan ilman taukoja :)

[/quote]

Niissä lienee hiukan merkkikohtaisia eroja, osaa pitää syödä ja osaa saa hautessaan syödä putkeen. Mulle käsitteenä ja puhekielessä mikä tahansa muu kuin yhdistelmäpilleri on käytännössä minipilleri.

Vierailija
18/22 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:25"]

Mitä järkeä? Mä syön Yazeja ja niistä menee 4 hukkaan joka kk. Eikö tuollainen tule kalliiksi?

[/quote]

Voi urpot... Yazeissa menee "hukkaan" pillereitä putkeen syödessä siksi, että taukopäiville on laitettu neljä lumepilleriä, jotka eivät siis sisällä yhtään mitään. Ei siinä oikeasti siis mene mitään "hukkaan". Hohhoijaa.

Vierailija
19/22 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:05"]Minulla Diane Nova ja niissä kaikki pillerit ovat samanlaisia. Ei mene tosiaan hukkaan yhtään pilleriä. Minulle oli yllätys että toisenlaisiakin pillereitä on olemassa, ja mietin että miksi ihmeessä pillereiden hormonimäärien pitäisi vaihdella kierron aikana, kun aivan selvästi se ei ole tarpeellista.

[/quote]

Minulle määrättiin Trikvilaria, kun menkat rupesivat "tasahormoonimääräisillä" pillereillä jäämään pois jo reilusti ennen 30 ikävuotta. Hormonimäärän vaihtelu siis pitää elimistön toiminnan normaalimpana, sanottiin.

Vierailija
20/22 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:44"]

[/quote]

Välttyäkseen menkoilta/vuodolta. MINIpillereiden käyttäjillä osalla ne jäävätkin kokonaan pois, osa syö niitä useita laattoja putkeen ilman menkkoja, ikäänkuin siirtäen niitä jatkuvasti.

[/quote]

Mulla Cerazette-minipillerit joita syödään koko ajan putkeen, ei taukoja ikinä. Kaks vuotta syöny niitä, yhdet menkat tuli sillon ku aloitin ja sen jälkeen ei ollenkaan.