Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein syötte sushia ja mistä ostatte?

Vierailija
31.07.2021 |

Oletteko koskaan kyllästyneet sushiin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee kausia ettei maistu niin paljon kuin joskus voisi syödä viikottain. Nyt aikaa varmaan jo pari kuukautta kun viimeksi olen ostanut.

Paras valikoima on minusta Kupittaan CM täällä Turussa.

Vierailija
2/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joka toinen kuukausi. Ostan mukaan lähellä olevasta japanilaisesta ravintolasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on sellainen ruokalaji jossa hinta tai määrä ei korvaa laatua. Ostan sushini aina sellaisesta ravintolasta, tai marketista jossa toimittajan tiedän tasokkaaksi. Buffetit ei erikoisemmin iske.

Vierailija
4/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, en mistään 🤮

Vierailija
5/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa resq:n kautta. Kävelymatkan päässä on kolme tosi hyvää ja pari nihkeempää susiluolaa.

Sit tossa kulman takana on äsmarketti missä tuoreet susit semmosessa saarekeravintelissa joka päivä jos haluu maksaa tuplahinnan.

Vierailija
6/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa resq:n kautta. Kävelymatkan päässä on kolme tosi hyvää ja pari nihkeempää susiluolaa.

Sit tossa kulman takana on äsmarketti missä tuoreet susit semmosessa saarekeravintelissa joka päivä jos haluu maksaa tuplahinnan.

Mua taas ärsyttää resq valikoimassa että sieltä tulee joku lajitelma eikä voi itse valita mitä sushipaloja haluaa. Esim. 12 kpl 10 € niin eipä tee mieli ostaa sokkona.

Vierailija
7/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Meillä Cittarissa hinta puolet Helsingin japanilaiseen ravintolaan verrattuna.

Vierailija
8/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa valitettavasti on vaikea saada enää kelvollista sushia. Parhaat lafkat eli Tomo ja Yumi lopetti. Nyt enää marketteja ja buffetteja, ja Valkean Hanko joka ei ole kummoinen.

Vierailija
9/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään K-CM tulee tehtyä välillä noita vartavasten sushinhakureissuja, muuten satunnaisesti.

Vierailija
10/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Meillä Cittarissa hinta puolet Helsingin japanilaiseen ravintolaan verrattuna.

Joo no toi on tollane erikoisempi, ei buffetti jne. Olikohan 15-20 dublonia noi susiboksit, siis kaupassa, ja 8-12 palaa muistaakseni. Se on kyl hyvän makuista, ja ite oon suhtautunut susiin vaan pikaruokana

Vierailija
11/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no toi on tollane erikoisempi, ei buffetti jne. Olikohan 15-20 dublonia noi susiboksit, siis kaupassa, ja 8-12 palaa muistaakseni. Se on kyl hyvän makuista, ja ite oon suhtautunut susiin vaan pikaruokana

Ja tuplahinta verrattuna resq:n kautta poistettuun boxiin siis.

Vierailija
12/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin korona-aikana Prismasta tai Kitumarketista - olen monisairas. Ihan tosi hyvää on. Söisin päivittäin jos kehtaisin, lauantaisin skumpan kanssa ❣️

Vierailija
13/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella söin kerran viikossa, nyt on tullut syötyä ehkä kerran kuussa. Ostan Prisman Itsudemo-pisteestä. Tosi hyvää! Kotona dippaan (inkiväärillä valmiiksi maustettuun vähäsuolaisempaan ja sokerisempaan) teriyaki-kastikkeeseen.

Vierailija
14/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tulee kausia ettei maistu niin paljon kuin joskus voisi syödä viikottain. Nyt aikaa varmaan jo pari kuukautta kun viimeksi olen ostanut.

Paras valikoima on minusta Kupittaan CM täällä Turussa.

Citymarketin sushi on ok. Tulee usein ostettua. Täällä on kyllä monta ihanaa sushiravintolaa

Panda on suosikkini.

Vierailija
15/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
16/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuussa. Raaka-aineet ostan yleensä S-Marketista ja kalan tuoreena torilta.

Vierailija
17/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sushibuffettien sushipaloissa on ihan liikaa riisiä suhteessa kalaan eikä niissä käytetä kunnolla riisiviinietikkaa sen maustamiseen. Nigireissä ison tiiviin ja kylmän riisipallon päällä on vain ohut lohisiivu. Nää on aika kaukana oikeasta hyvästä sushista.

Mieluummin käyn hyvässä sushiravintolassa, joita tässäkin kaupungissa on vain yksi.

Vierailija
18/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran-pari/kk. Ruoholahden cittarin sushi-kojusta josta saa itse kerätä lootansa. Valikoimaa riittää ja tuoreus aina ollut jees. Sushiravintolasta kun tilaa niin joutuu syömään sitä samaa makua koko pötkön ja korkeammalla hinnalla. Lisäksi hanko-sushin suomalaisten työntekijöiden rullaamat makit ei pysy koossa.

Vierailija
19/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö raakaa kalaa. Sen verran epäluuloinen olen, että epäilyttää, onko sushin valmistus aina äärimmäisen hygienistä. Raaka kalahan on pahimmassa tapauksessa todellinen bakteeripesä.

Vierailija
20/21 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan syö raakaa kalaa. Sen verran epäluuloinen olen, että epäilyttää, onko sushin valmistus aina äärimmäisen hygienistä. Raaka kalahan on pahimmassa tapauksessa todellinen bakteeripesä.

Tätähän kysyttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme