Onko muita, joiden lähisukulaiset koko ajan uhkailee kuolemalla?
Helvetti että olen täynnä tätä. Lapsuudesta asti olen saanut pelätä että mummoni (äitini äiti) kuolee. Koko ajan niin jumalattoman sairas, aina sydän pettää, aina ambulanssit, aina se helvetin pelko ja ahdistus. Sitä kesti koko nuoruuselämäni.
Kun mummo kuoli, äiti (mummoni tytär) aloitti tämän kuolemalla uhkailun. W*ttu olen niin täynnä tätä "minä varmaan kuolen nyt", "pulssi on toistasataa ja en saa happea" mutta "lääkäriin en mene, ambulanssia en soita, kuolen tähän". Mä en jaksa. Mä en oikeasti jaksa.
Joka jumalan aamu kuulen kuinka vaikea yö on ollut, kuinka vaikea aamu, kuinka happea ei saa, on rytmihäiriöt, on sydämen vajaatoiminnot, ja kuinka lääkärit eivät voi tehdä mitään. Siksi sinne ei kannata mennä. Itkee siellä kun sattuu, ei saa happea, ei voi nukkua, flimmerit vetää yötä päivää, ja kun uskallan sanoa että tilaa stn ambulanssi, niin suuttuu että kun ne ei tee mitään.
Mä en jaksa, en oikeasti jaksa tätä enää. Mun äiti on vakavasti sydänsairas, joka ei mene lääkäriin, ei luota heihin, joten käyttää viimeisetkin energiat pelottelemalla lapsiaan.
Helvetti että olen täynnä tätä. Mun koko elämä on stn pelkäämistä. Mummo uhkaili kuolemalla, äiti uhkailee kuolemalla, ja kun se ei ole mun koko elämä, vaan lapsi on vakavasti sairas, appiukko on vakavasti sairas (ei pitäisi olla edes hengissä). PRKL mä en jaksa tätä kidutusta!!!! Mä haluan jonain päivänä unohtaa nämä sairaudet, mä haluan nauttia elämästä, mä haluan unohtaa kaikki *%&¤:n sydänsairaudet. ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (24)
Niinpä. Naiset pitää pitää kurissa ja työn touhussa etteivät ehdi miettiä hölmöjä juttuja
mies51v
Niin tuttua. Kai ne hakee jotain huomiota tuolla kuoleman uhkan pelottelulla. On vaan tosi raskasta läheisille. Itse vähensin yhteydenpitoa anoppiini aikoinaan tuon takia.
kerro että hyvä juttu,sitte ei tartte enää kuunnella sen kitinöitä.
ja tottahan se on
Muutat kauemmas ja blokkaat puhelimesta.