kun työssä käyvä autoilija toimii näin
Ostaa bensaa minimaalisesti ja sitten pyytää toisilta apua jotta autoon saadaan bensaa!
Ei siis viitsi tankata vaan jyryyttää viimeisillä tipoilla.
Kommentit (17)
Siis töissä kertoo, että ei pääse kotiin, jos ette osta autoonsa bensaa?
Ei tankkaa kunnolla ja autolla ei voi kulkea kun ei ole bensaa. Pyytää apua eli bensa tuodaan kanisterilla (!!)
Kuka tämä ihminen on? Veljesi, ystäväsi, työkaverisi? MInkä ikäinen? Ja miksi kannatte sille sitä bensa. MIkä hitto tässä nyt on ongelma? Ja mitä tämän AV-porukan pitäisi asialle tehdä tai tähän sanoa?
Tunnen ihmisen. Ihmettelen mikä tätä ihmistä vaivaa kun kiusaa toisia näin vuosien ajan.
Mikä vaivaa ympärstön pölkkypäitä, kun kantavat bensaa vuosien ajan? Sukuvika?
Se on pakko kun auto ei kulje muuten. Ja bensis kaukana.
tajuaisihan se tankata kun joutuisi itse hakemaan bensansa. nyt vaan pitää teitä panttivankeinaan :D
Tuollainen voi mennä läpi yhden kerran, mutta jatkossa ainakin minulta olis turha kinuta. Äläkä ota sinäkään mitään kantaa kerjäämiseen!
Onko tässä kenties kimppakyyti kyseessä, koska muuten tuossa ei minusta ole mitään järkeä?
ota asiaksi, että laitatte luun kurkkuun sille hullulle. Jääköön ihmettelemään tyhjää tankkiaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:53"]tajuaisihan se tankata kun joutuisi itse hakemaan bensansa. nyt vaan pitää teitä panttivankeinaan :D
[/quote]
Eihän se voi hakea kun auto on hyytynyt.
Mietin vaan mitä tämän ihmisen mielessä liikkuu kun tahallaan tekee näin ja vuosikaudet?
En ole kantanut bensaa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:55"]Onko tässä kenties kimppakyyti kyseessä, koska muuten tuossa ei minusta ole mitään järkeä?
[/quote]
Ei ole.
Olen ajanut nyt autolla 2v. ostamatta bensaa, miten se on mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]
Olen ajanut nyt autolla 2v. ostamatta bensaa, miten se on mahdollista?
[/quote]
Koska kukaan nainen ei osannut vastata muuta kun alapeukuttamalla, vastaan itse. Minulla on ollut 2v diesel auto.
-mies-
Voisitko hiukan avata tätä tapausta enemmän. Nyt ei oikein lohkea.