Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sukupuoliherpes kokemuksia?

Vierailija
13.08.2014 |

Minua on alkanut seksitaudeista pelottamaan tämä eniten. Klamydia ym. Ovat hoidettavissa mutta herpes ei. Hiv on taas suomessa tuikiharvinainen ja keskittynyt tietyille kohderyhmille, eikä se tartu muutenkaan flunssan tavoin.

Kumilla voi ehkäistä nuo kaikki muutenkin, mutta herpestä ei täysin varmasti. Onko täällä monella genitaaliherpes? Kuinka sait sen ja miten se häiritse seksielämääsi? Oireileeko se pahasti ja näkykö se usein?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain genitaaliherpensen todennäköisesti pari vuotta sitte , silloinen mies kertoi että hänellä on herpes ja sanoi ettei se voi tarttua kondoomin kanssa. Vuosi meni alkoivat oireet kutinaa, kirvelyä, vatsakipua, pissaamisongelmia ja päätin katsoa alapäähäni, siellähän se rakkula oli. Ensin diagnosoitiin klamydia ja oireet katosivat hoidon myötä. Muutama viikko sitten alkoivat kamalat vatsakivut ja kuume (38), tein oirearvio testin netissä ja minulle määrättiin verikokeet klamydian, HIV, hepatiitti sekä herpeksen toteamiseksi, NO herpeshän se siellä En tietäisi vieläkään omasta herpeksestäni elleivät olisivat ottaneet verikoetta.

En ole vielä uskaltanut kertoa miehelleni tästä asiasta mutta hänelläkin oireita on.. tiedän että hän ei ota asiaa hyvin kun on hyvin äkkipikainen muutenkin- ei hyvistä uutisista.

Sain nyt 10pv kuurin acyrex 400mg 3tbl päivässä.

Tänään aloitin kuurin ja toivon että myös mies ottaa asian hyvin, meillä ei ole mennyt hyvin enään pitkään aikaan joten luulen että erohan tässä tulee. Tsemppiä kaikille joilta tämä katala tauti löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla