Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille

Vierailija
13.08.2014 |

Olen sen verran hyvä tyyppi, että viihdyn myös hyvin itsekseni tai ystävien kanssa, Kuitenkin on hetkiä kun huomaan, että viereltä puuttuu se toinen hyvä tyyppi jonka kanssa voisin jakaa arjen surut ja ilojen. tunteet.

On myös hetkiä kun olisi kivaa jakaa vaikka nyt sunkaa huumorilla hetettyjä juttuja, mutta myös hetkiä kun keskustelu menisi syvälisempään, Vaikka nyt sitten näin tiistaina.

mutta se kenen kanssa ne jakaisin on vielä kadoksissa. Sitä ei tiedä kukaan oletko se sinä Marja vai tuleeko hän vain joskus elämääni jotakin muuta tietä. Mutta tästä elämän palapelistä on vielä yksi tärkeä palanen kadoksissa ja ajattelin jos sen palasen löytäisin sitten sinusta?

Toivon kuitenkin, että tämä kadonnut palanen joka elämässäni on kadoksissa olisi nuorekas,ja osaa keskustella muustakin kuin hänestä kiinnostavista asioista ja hänessä on sitä jotain, sekä ei vain kirjoittelisi kuukausikaupalla tyyliin:

"Moi mitä kuuluu, Saaxsua pa**a, Sul kiva proliili" jne kaikkea aivan typerää.

Niin en sitten etsi vain hetken huumaa, mut älä masennu varmaan täältä niitäkin löytyy , vaikka se en ole minä! 

Mitä mieltä ootte suomi24 treffien palstoilta mulle viesti ja väittää olevansa rajavartiolaitoksella töissä? Pyytää mut soittamaan ja pyytää ensitreffeille heti esim. mattopyykille tai ruokaa laittamaan yhdessä? Vähän outoa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkuteksti oli ilmeisesti se deitti-ilmoituksen teksti ja lopussa ap:n kysymys asiasta? Kalskahtaa välillä vähän omahyväiseltä tuo deitti-ilmoituksen teksti, mutta vaikea sanoa, millainen henkilö on takana. Mun mielestä mattopyykki kuulostaa hienolta omaperäiseltä idealta ekoille treffeille. Mikä vika tullimiehissä?

Vierailija
2/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se onkin ja nyt pyytää kovasti minua soittamaan,kun on antanut numeronsa, joka ei löydy edes luettelosta? miksei itse soita minulle ensin? Enkä tiedä onko oikeesti tullimies? Väittää olevansa rikoksen ja huumepuolen tullimies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Soita sille! Kokemukseni mukaan tullimiehet ovat hyvää seuraa. Tunnen pari ja lupsakoita ovat. Puh.nro voi olla salainen juurikin työn takia. Heillähän lukee nimet työvaatteissa eli ei välttämättä huvita pitää yhteystietojaan kaiken kansan nähtävillä. Varsinkin kun työkuva on tuo, jonka mainitsit. Noh, jos et halua soittaa, laita tekstari, että nyt olet kotona ja hän voi soittaa. Ääni ja puhetyyli kertoo paljon. Puhelun jälkeen voit päättää, haluatko tavata. Tsemppiä :)

Vierailija
4/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun hän kysyy koko ajan mitä haen ja miksi. Ja kysyy vielä miksi olen niin vihamielinen? No en nyt ollut vihamielinen vaan peloissani, kun ollut niin paljon pettymyksiä ja sitä tulee ennakkoluuloiseksi. Sit sanoo soita nyt vaan ja kumpikin kaivataan seuraa kuitenkin.

Vierailija
5/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varoittelee ettei ikinä saa laittaa kuviaan s24:ään ja siellä on epäluotettavia seksivonkaajia suurimmaksi osaksi. 

Vierailija
6/6 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän soitti minulle. Kysyi kovasti mitä oikein haen s24 treffeistä? Ja mitä löysin sieltä. Mitä ihmettä sille kuuluu semmoinen? herran jestas kun kuulosti oudolta tenttaamisineen.