Naapurin lapset huutava kurkku suorana rivitaloyhtiömme pihalla !
En pysty keskittymään töihini ja muidenkin pinna alkaa jo palaa.
Kommentit (32)
Päässä viiltää jo pelkkä ajatuskin tuollaisesta melusta. Kyllä järkevät vanhemmat hillitsisivät jälkikasvuaan jotenkin.
sotahuuto silloin tällöin ei minua häiritsekään, vaan suoraan jatkuva huuto tuntikausia.
Jos pihassa ei huutaisikaan lapset, vaan haukkuisi koira, niin mammojen mielestä koira pitäisi lopettaa. Lapsille taas sallitaan mikä tahansa.
Meillä on naapurit, joiden kolme lasta itkurääkyy melkein koko ulkoilun ajan. Nyt onneksi isommat eivät enää niin paljon kuin aikaisemmin. Tunteja kimeää, kirkuvaa itkua. Terassilla ei voinut istua ja meteli kuului sisälle asti. En tajua, mikä niitä lapsia riivasi. Eivätkä voi mennä puistoihinkaan vaan siinä omassa pihassa, meidän asunnon edessä viettävät päivänsä. Kesät on hirveitä.
Minä ymmärrän mitä huutoa tarkoitat.Ei muksut mitään inkkarileikkejä nykyään leokikään,sellaisen ymmärtäis,mutta sehän leimattas rasismiksi.Tarkoitan käsittämätöntä eläimellistä meteliä,vaikka ei eläimet sillätavalla huuda.Meidän talojen pihalla on sama juttu,monta kertaa olen pelästynyt että on joku onnettomuus,mutta ei mitä,lapsethan ne leikkii,niin että kuuluu toiselle puolen kaupunkia...
Meillä huutaa naapurissa sekä lapset että äiti. Ensin huutaa lapset, tappelevat ja hakkaavat toisiaan kaikella mikä käteen osuu. Sitte tulee äiti ja alkaa karjumaan lapsille. Lopulta tilanne menee siihen että siellä kiljuu kaikki kuorossa. Ja annas olla jos lapsi herää yöllä, mammalla menee kauneusunet ja sitten taas huudetaan. Normaalit lasten leikkien äänet kyllä ymmärrän mutta jotain rajaa!
Väärä asumismuoto, kyllä tässä maassa korpea riittää jos haluat rauhaa ja hiljaisuutta. Miksi et päästä omaa lastasi ulos leikkimään toisten kanssa?
Lapseni ovat jo aikuisia. Luulen,että nämä kiljuvat ja rääkyvät tyypit ja niiden vanhemmat tulevat nimenomaan jostain metsänkeskeltä, jossa on saanut huuta huutamisen ilosta häiritsemättä ketään.
Jos ei auktoriteetti riitä kasvattamaan niitä lapsia, kannattaa muuttaa maalle. Siellä voitte rääkyä koko perheen voimin.
Voi hemmetti. Missä lapset sitten saavat leikkiä ja kiljua? Jossain se energia pitää purkaa. Kylässä pitää osata käyttäytyä, kaupassa, koulussa, päikyssä, kotona ja kaikkialla. Jossain täytyy saada olla lapsi, hitto sentään.
Ja se paikka on pihaleikeissä. Niihin kuuluu ääntä, joskus nahistelua ja kirkumista. Kuinka leikit inkkaria, jos sotahuuto on kielletty? Tai kymmentä tikkua laudalla, kun kaikkien täytyy kuulla että tikut on laudalla. Ja täytyyhän sitä nahistella, kuka saatiin kiinni vai saatiinko. Se on normaalia. Epänormaalia on se, ettei sitä kestä. Prkl.