Mistä luonteenpiirteestäsi/ominaisuudestasi sinulle kerrotaan usein?
Päivittelevätkö vanhat/uudet tuttavuudet usein vaikkapa "oletpas sinä pitkä!" "Muistutat ihan äitiäsi?" Saatko kuulla jostakin ominaisuudestasi usein ihmettelyjä ja päivittelyjä? Ja ärsyttääkö se sinua?
Kommentit (12)
Pituutta useimmiten ja hyvänä kakkosena se, miten muistutan siskoani. Jännää. Oltaisko me sukua.
Hymystä, energisyydestä ja aikaansaavuudesta, luovuudesta ja idearikkaudesta.
Todellisuudessa sairastan uupumusoireyhtymää ja olen kroonisesti kipuileva ja uneton.
Näytän kuulemma aivan äidiltäni ja isältä olen saanut luonteen ja jääräpäisyyden, mene ja tiedä.
Ei ärsytä, lähinnä ihmetyttää.
itsepäisyydestä ja laihuudesta, yleensä negatiiviseen sävyyn siis :p
niin ja mulla on kuulemma intensiiviset silmät, "silmät kuin sielun peili" jne. (itse en oikein tajua että mitä se oikeastaan edes tarkoittaa?)
"Olet kyllä niin ihana lasten kanssa"
"Sinun pitä kirjoittaa kirja. Teillä on kaikilla lapsilla tuo ulosanti ollut aina ihan ilmiömäinen"
"Tunnistaa *nönnööö*läiseksi, olet niin isäsi ja veljesi näköinen jne jne. Etkä muutu koskaan ,ihan saman näköinen kuin pikkutyttönä"
Ei ärsytä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:09"]
Pituudesta ja hoikkuudesta, ujoudesta ja rauhallisuudesta
[/quote]
Ja että "Oletpas isäsi näköinen! Et näytä yhtään äidiltäsi!"
Joskus ennen minua aina kehuttiin siitä kuinka hyvä ystävä olin, luotettava ja viisas.
Nykyään minua moni sanoo rauhalliseksi ja kiltin näköiseksi ihmiseksi. Luonteeltani olen kuitenkin vilkas, mutta en oikein tässä arjessa pääse toteuttamaan hurjempaa puoltani.
Minä kuulen aina olevani rauhallinen. Rauhallisuutta korostetaan joka välissä niin, että olen alkanut ihmetellä olenko muka oikeasti jotenkin erityisen rauhallinen. Teen samoja juttuja kuin muutkin ihmiset, saan saman verran aikaan. Mua vaan ärsytä kodin seinien ulkopuolella juuri mikään koska elämä on onnetonta tunarointia, sähläämistä, väärinkäsityksiä, epäonnistumisia, asioita joita ei osannut ennakoida. Se on sellaista, koska ihminen ei sitten kumminkaan ole kovin kummoisempi kuin apina, vaan vähän isommilla aivoilla, eikä suurin osa ihmisistä hallitse tai halua hallita isoja kokonaisuuksia. On todennäköisempää että asiat eivät onnistu kerrasta kuten haluaisi, kuin että ne onnistuisivat. Olen oikeasti melko kiivas ja spontaani, kun kyse on yksityiselämästä, mutta kun kyse on opinnoista tai työstä, en ota niitä millään lailla henkilökohtaisesti.
Siitä, että olen hyvä kuuntelemaan.