Pahvilaatikkoviineihin pitäisi saada jotkut mittarit, joista aamulla voisi tarkistaa kuinka paljon tulikaan juotua edellisenä iltana!
Nyt se on vähän arpapelia ja jos on vähän enemmän innostunut ottamaan, niin ajokuntokin on samoin arvoitus. No, poliisin puhallusratsiassahan se sitten viimeistään selviää..
Kommentit (11)
Jos itse laskisi lasilliset vaikka tukkimiehenkirjanpidolla?
S i i d e r i v a l a a t vauhdissa heti aamusta......
Ei tartte mittaria kun loota on aamulla tyhjä.
Kaada dekantteriin tietty määrä viiniä kerrallaan.
Jos et pääse punnitsemaan on varmasti kannu, karahvi tai muu isompi astia, jolloin voit laskea montako sellaista täytit.
Kerran tuli laatikosta seuraavana aamuna vain kaksi lasillista joista toinen oli vähän vajaa. Olin itsekkin että ohhoh onpas mennyt paljon kerralla. Muistikin oli katkennut jossain vaiheessa. On se tuo taikajuoma sellaista ainetta että sille saisi olla miedompi vaihtoehto ihan laillisesti. Omaa juomista kun ei edes halua rajoittaa humalassa niin suurilla määrillä voi saada jo myrkytyksen. Mikä ei tosin mun kohdalla pahemmin haittaisi.
Säästä muutama tyhjentynyt viinipullo ja täytä ne laatikkoviinillä, ei tarvi arvailla paljonko on juonut.
Älä osta laatikkoviiniä kun selvästikin tulee juotua liikaa. Osta pullo. Perhe ja terveys kiittää. Tai vielä parempi, älä osta ollenkaan.
Alkoholisti on alkoholisti ilman mittariakin
Jo ruotsin puolella laatikkoviinit ovat noin 10 e halvempia kuin suomessa. Vink, vink.
Hanki keittiövaaka ja punnitse viinilaatikko ennen juomisen aloittamista.