Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin cittarista kuivattuja banaanilastuja valmiiksi pussiin pakattuna ja kaikki niita syoneet saivat sitten vatsaoireita, vatsakipua ja oksentelua. Jos vien loput takaisin kaup-

Vierailija
27.08.2006 |

paan niin lähettävätkö ne tutkittavaksi? Vai voinko itse lähettää ne jonnekin elintarvikevalvontavirastolle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut esim. Fazerin tuotteita (Jotka ovat olleet pilaantuneita tms.) K-marketista ja olen lähettänyt huonot tuotteet suoraan Fazerille. Reklamaatiossa ilmoitan mistä olen tuotteen ostanut ja milloin. Fazer tutki tuotteet ja lähetti sitten pienen hyvityksen.

Vierailija
2/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näissä on jotain, niin täytyisihän nämä saada markkinoilta pois koko erä, etteivät muut sairastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaravintolamme asiakkaista sairastui muutama vuosi sitten kymmeniä ihmisiä (ehkä jopa 100) rajuun vastatautiin. Luulen, että asia jäi tutkimatta, koska kaikki valittivat ainoastaan ravintolaan ja he tuntuivat vähättelevän asiaa. Mitään kyselyä sairastuneille ei esimerkiksi tehty, eikä asiasta osattu kertoa mitään myöhemmin (mikä oli aiheuttanut yms.) Nyt ilmoittaisin heti viranomaisille.