Ns. paras ystäväni kieltäytyi koirani kummiudesta
Että semmosta joo. Ikävää kun hänestäkin paljastui tosikko ja koirien vihaaja.
Kommentit (44)
Älä viitti provoilla tänne tällästä paskaa
Outoa on. Kukapa ei haluaisi vastata koiran hengellisestä kasvatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti provoilla tänne tällästä paskaa
Ole sinä itse hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Joku raja koirahulluudessakin.
Tosikko...
Kuka nyt siunaa koiran sen konfirmaatiotilaisuudessa? 😶
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän on koirakummi
Koiran ilmainen hoitaja ja kakkojen kerääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosikko...
Kaupoissa myydään koirien joulukalentereita, mikä jo todistaa, ettei koirien inhimillistämisessä ole mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä puhut. Ja olen vastaajana siis ap jos et yllä kommenteista huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä puhut. Ja olen vastaajana siis ap jos et yllä kommenteista huomannut.
Kummin tehtävät taitavat olla sinulle täysin vieraita, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän on koirakummi
Pyrkii kai tekemään koirasta kristityn.
Ap, sinun on nyt keskusteltava papin kanssa, jos jostain löytyisi toinen kummi. Muutenhan koiraa ei voida kastaa ja isovanhemmat saattavat järkyttyä.
Excuse me while I kill myself....
Olin yhden ystävän kissan kummi. Se oli vielä suloista. Kun hankki koiran, tuli ystävästä kamala kyykyttäjä. Olisi pitänyt ottaa kylään täysin kouluttamaton, iso koira, joka vielä nylkytti vieraspaikan emäntää ja noukki kaiken ruoan tasoilta, minkä löysi. Käytöstavat nolla points.
Kiitos ei, ja siinä meni pitkä ystävyys.
Minun mielestäni kirkkoon ei pitäisi ketään liittää ilman, että ymmärtää, mistä on kyse. Ootko kysynyt koiraltasi, haluaako se edes olla kristitty?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni kirkkoon ei pitäisi ketään liittää ilman, että ymmärtää, mistä on kyse. Ootko kysynyt koiraltasi, haluaako se edes olla kristitty?
No mutta kastetaanhan ihmislapsetkin, vaikka he eivät edes osaa puhua tai ymmärrä puhetta. Minutkin kastettiin alle 2 kk ikäisenä ja jouduin itse eroamaan kirkosta, kun täytin 18.