Kun mies ei osaa huomioida
Ei ikinä kysy mitä kuuluu, mitä haluan tehdä, aina on omat jutut ja haluamiset tärkeimpiä. Tuntuu siltä että hän ei edes tunne mua tai halua tutustua.
Osaako joku sanoa missä ongelma?
Kommentit (19)
Häntä ei kiinnosta. Sanoit itse, hän ei halua tutustua.
Aika selkeää.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs ja empatiassa puutteita.
Näin olen ajatellutkin. Voiko siihen auttaa mikään? On myös aika kylmä
ihminen tietyllä tapaa.. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeää.
Mutta en ymmärrä, koska hän haluaa kuitenkin olla minun kanssani. Voisiko joku selittää minulle… Olen itse puhunut erosta, mutta hän ei halua edes puhua siitä, koska ei halua erota. T. Ap
Olitko jotenkin epätoivoinen, vai miten edes päädyit hänen kanssaan yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeää.Mutta en ymmärrä, koska hän haluaa kuitenkin olla minun kanssani. Voisiko joku selittää minulle… Olen itse puhunut erosta, mutta hän ei halua edes puhua siitä, koska ei halua erota. T. Ap
Se saa sinulta etuja, joista ei halua luopua. Joten tietenkään ei halua erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeää.Mutta en ymmärrä, koska hän haluaa kuitenkin olla minun kanssani. Voisiko joku selittää minulle… Olen itse puhunut erosta, mutta hän ei halua edes puhua siitä, koska ei halua erota. T. Ap
Ei miehet halua erota. Hän saa kaiken mitä haluaa.
Hän ei saisi sitä, jos eroaisitte.
Vierailija kirjoitti:
Olitko jotenkin epätoivoinen, vai miten edes päädyit hänen kanssaan yhteen?
Olin ihan vaan rakastunut. Ja hänessä
on tietenkin myös hyviä puolia, mutta nämä piirteet syövät minua sisältä.. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sen kans?
Meillä lapset. Ja tottumuksesta sitten kans. Ei ole voimia erota ainakaan tällä hetkellä. T. Ap
Minä minä minä, ei tuo ajattelu sukupuolta katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihminen tietyllä tapaa.. T. Ap
Miksi et itse kerro mitä haluat, vaan toisen pitää aina kysellä? Ota tilanne haltuun ja pidä itsesi puolta. Jos jokin asia "syö sisältä" niin sille on tapana tehdä jotain, muuttaa suuntaa paremmaksi. Palstailun ja sympatian hakemisen sijaan puhu sille miehellesi. Vain tavan vuoksi huonossa suhteessa roikkuminen kertoo sinustakin sen että joko pelkäät yksin elämistä tai olet laiska tekemään suhteen eteen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei miestä kiinnosta tuntea sun persoonaa. Hänelle riittää että on nainen, jolta saa seksiä ja varmaankin myös ruoanlaitto- ja siivouspalvelua yms.
Meillä näin: mies oli epävarma ja halusi hallita sillä että ei ole huomaavainen. Kuin minä en olisi ollut tärkeä. Yksi mustasukkaisuuden muoto. Ero tuli ja isot itkut miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihminen tietyllä tapaa.. T. ApMiksi et itse kerro mitä haluat, vaan toisen pitää aina kysellä? Ota tilanne haltuun ja pidä itsesi puolta. Jos jokin asia "syö sisältä" niin sille on tapana tehdä jotain, muuttaa suuntaa paremmaksi. Palstailun ja sympatian hakemisen sijaan puhu sille miehellesi. Vain tavan vuoksi huonossa suhteessa roikkuminen kertoo sinustakin sen että joko pelkäät yksin elämistä tai olet laiska tekemään suhteen eteen töitä.
Olen myös kertonut, mutta kun ei häntä kiinnosta kauheasti kuunnella. Se on sellaista menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Monta kertaa olen sanonut asioita mitä toivon tai haluan, mutta ei hän reagoi oikein mitenkään. Ei ota niistä koppia.
Yksinkertainen esimerkki mistä sanoin suhteen alussa: ilahtuisin siitä kun joskus ostaisit kukkia. Ei pitäisi kovin vaikea olla toteuttaa? No, joskus syntymäpäivänä tai äitienpäivänä on kukkia ostanut, ei koskaan muuten vaan. Olen kertonut että tykkään siitä että hierotaan, silti vaan ei jaksa hieroa. Kun sattuu käsiin ja ei vaan jaksa. Näitä asioita on paljon ja osaan kyllä puhua, mutta ehkä nykyään en jaksa koska olen todennut sen turhaksi. T. Ap
Jotkut on vaan tosi itsekkäitä!
Ei johdu sinusta.