Te jotka elätte hyvässä parisuhteessa?
Millä tavalla osoitatte rakkautta arjessa? Millaisia pieniä (tai suurempiakin) huomionosoituksia osoitatte puolisollenne arjessa?
Kommentit (14)
Teen enemmän niitä kotihommia joita se inhoaa. Tuon sille kaupasta sen herkkuja. Ostan sille kivan vaatteen jos sattuu kohdalle. Kun sitä ottaa päähän joku juttu selitän sille miksi tapahtuma oli oikeastaan ihan hyvä juttu.
Autetaan ja tuetaan toisiamme. Kerrotaan että välitetään. Puhutaan ja pussataan.
Vierailija kirjoitti:
Teen enemmän niitä kotihommia joita se inhoaa. Tuon sille kaupasta sen herkkuja. Ostan sille kivan vaatteen jos sattuu kohdalle. Kun sitä ottaa päähän joku juttu selitän sille miksi tapahtuma oli oikeastaan ihan hyvä juttu.
Ihana oot.
Olet varmaan nainen? (Olettaisin siitä että harvemmin mies ehkä ostaa naiselle kivan vaatteen jos sattuu kohdalle :D)
Kerron, että rakastan, koskettelen, suukottelen. Sellainen vtuttaa tehdä näitä kotihommia, mutta toisen takia teen on tyhmää. Saman katon alla kuitenkin asutaan ja nekin hommat on vaan pakko tehdä. Enemmän se osoittaa rakkautta, että toinen tekee juuri niitä ikäviäkin kotihommia.
Kosketuksia ja läheisyyttä joka päivä. Kiusoittelua ja huumoria myös.
Mies viestittää töistä joka päivä tai soittaa ja kertoo rakastavansa.
Pieniä huomionosoituksia eli tuo kaupasta tullessaan jotain mistä tietää minun pitävän. Mä teen samoin.
Autetaan toinen toisiamme tarvittaessa.
Saan kukkia jos joku merkkipäivä. Hääpäivät varmaan ainut milloin en ole saanut ikinä mitään mutta ei olla juhlittu niitä koskaan. Mies ei taida edes muistaa koska se on enkä muista minäkään.
Ollaan oltu reilu 12 vuotta yhdessä. Keski-ikäinen (tai mä vähän alle 😅) pariskunta ollaan.
Ei asuta yhdessä. Soitellaan ja viestitellään lähes päivittäin. Joskus harvoin jää päivä väliin. Aina lähetetään puhelun lopuksi suukkoja toisillemme. Tavatessa suudellaan paljon ja ollaan lähekkäin.
Hellin, suutelen, pyrin olemaan mukavaa seuraa silloinkin kun on stressiä ja väsyttää.
Kerrotaan sanoin että rakastetaan. Nautitaan lähekkäin olosta päivittäin.
Hyvää huomenta-viestit omilla inside jutuilla ja hanipöö nimityksillä, itse menen töihin klo 4.00
Kotityöt tehdään yhdessä, pyytämättä kumpikin oma-aloitteisesti tekee tasapuolisesti
Sometonta aikaa joka päivä paljon
Paljon läheisyyttä, silityksiä, halauksia
Kehutaan toisiamme monesti päivän mittaan
Viestitellään pitkin päivää
Ei välttämättä mitenkään arjessa, mutta en mä sitä parisuhteelta odotakaan.