Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraan majoittaminen, kun itse ei ole kotona

Vierailija
13.08.2014 |

Kuvitellaan tilanne, että ystäväsi tai läheinen sukulaisesi on tulossa asioimaan paikkakunnalle, jossa asut. Hänen täytyy olla siellä myös yötä. Hän kysyy, voiko olla yötä luonasi. Olet kuitenkin juuri silloin poissa kotoa. Tämän jälkeen hän kysyy, voitko antaa hänelle avaimen, jolloin hän yöpyy kotonasi, kun itse et ole siellä. Suostutko tähän? Muuuttuuko tilanne erilaiseksi, jos vieras haluaa ottaa puolisonsa mukaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamiin läheisiin luotan täysin ja olenkin suostunut tuollaiseen, mutta useimpien sukulaisten ja ystävien kanssa en suostuisi. Tuskin heitä kiinnostaa mun tavaroita penkoa tai vastaavaa mutta silti ajatus siitä vaivaisi liikaa!

Vierailija
2/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Vaikeaa olisi kieltäytyäkään mutta tosiaan toivon ettei kukaan moukka edes ehdottaisi tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIippuu siitä, ketä ne on. Mulla on sukulaisia, joiden kohdalla tuo olisi ok (ja puolisot myös) ja toisia, joiden kohdalla ei.

Vierailija
4/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en keksi yhtään sellaista omaa tai miehwn sukulaista jota en voisi päästää. Luotan kaikkiin sellaisiin sukulaisiin joiden kanssa ylipäätään ollaan tekemisissä. Joku pikkuserkku jota en ole edes tavannut olisi tietenkin sitten eriasia. Me ollaankin itseasiassa oltu monesti sukulaisilla yötä nikn etteivät he ole kotona ja oma veljeni on ollut meillä myös niin.

Vierailija
5/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka kysyy. Osalle olen antanutkin. Luulen että ne ketkä kysyy tietää olevansa niis väleissä et voi kysyä ja saa olla.

Vierailija
6/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut kämppäni avaimen puolitutullekin majoittumista varten. Kämpässäni kun ei ole mitään arvokasta. Eri asia olisi jos pitäisi murehtia lähteekö jotain tavaraa vieraan matkaan.

Vierailija
7/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti läheinen ystävä/sukulainen ja häneen luottaisin niin kyllä antaisin. Ja olen antanutkin, serkku itse asiassa asui mun luona kun itse olin pohjoisessa lomalla viikon pari talvea sitten.

Vierailija
8/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymys siitä, ettenkö luottaisi tms, vaan jotenkin muuten vaan ajatus ei minua kyllä ollenkaan viehätä.

Vaikeaa olisi kieltääkin, mutta melkein joka paikkakunnalta löytyy kyllä nykyään varsin edullisia hotellejakin, joten neuvoisin niihin.

Vierailija
9/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota tarvitsee kysyä, kylään aikova vieras ei ilmeisesti ole kovin luotettu tai ainakaan tuttu.