Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pian robotit kykenevät lenkkeilemään ihmisten puolesta

Vierailija
30.07.2021 |

Itse ei enää tarvitse lenkille lähteä kun voi itsensä sijaan laittaa robotin hölkkäämään 5 kilsan juoksulenkin:

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/robotti-teki-historiaa-juoksi-ka…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kehitetään lähinnä sotakäyttöön ja ehkä sisäköiksi rikkaille..

Vierailija
2/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinohien valmistajien osakkeita ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rasvanpolttopillerikin julkaistiin muutama vuosi sitten ja piti olla ratkaisu laiskojen ylipaino ongelmaan, mutta nyt ei enää ole kuultu tästä mitään?

Vierailija
4/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan parempi olisi auto, joka kytkettäisiin tippaletkulla ihmisen verenkiertoon, ja sitten ottaisi energiansa verestä. Ongelmana tässä on ihmisen aika pieni teho, joka loppuu äkkiä kesken. Kuljettajakin menettänee tajunsa, kun verensokeri laskee liikaa.

Vierailija
5/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku rasvanpolttopillerikin julkaistiin muutama vuosi sitten ja piti olla ratkaisu laiskojen ylipaino ongelmaan, mutta nyt ei enää ole kuultu tästä mitään?

Joku pilleri tai botti olisi oikea suunta. Tässä on kiireellistä netissä roikumista niin en millään ehdi lenkille tai kävelylle. Olen mä vähän laiskakin. Kätevintä olisi jos saataisi se teleporttaus toimimaan ja siinä voisi samalla lähettää ylimääräisen läskin muualle.

Vierailija
6/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilleri olisi ollut liian kallis tuottaa tai edes ostaa valmiina (varsinkin tavallisille kuluttajille), joten sen tuotannosta luovuttiin. Tämä on mitä olen kyseisestä "ihmelääkkeestä" viimeksi kuullut.

Vierailija
7/7 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eletään jänniä aikoja. Nykyään ihmiset ei jaksa edes pyörällä kulkea vaan ne on sähkötoimisia. Sitten on sähköpotkulautoja joita hylätty sinne tänne. Aivan paskaisia ovat en sellaiseen koskisi ilman hanskoja. Sitten on jotain ihme harrikan näköisiä sähkövempeleitä missä istutetaan matalalla laiskasti. Kaikkia näiden käyttäjiä yhdistää sama asia eli heikko lookki. On aivan laihaa lihaksetonta ruikulaa mille pitäisi väkisin syöttää kilo kananrintaa, sitten on pullukoita ja laihaläskejä noiden vempeleiden päällä. Osalla lippa päässä ja osalla jukka poika lookki. Eilen näin jonkun hipin menevän tuollasella sähkölaudalla viimeeksi.