Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toteutuiko fantasia?

Vierailija
13.08.2014 |

Täällä oli eilen fantasiaketju. Kaksi miestä oli tulossa vierailulle. Nyt en löydä sitä. Mitenhän siinä lopulta kävi? -Utelias mamma

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstalle heitetty =(

No nyt lähtimiehet. =) Eikä kyllä kaduta. Mitähän mä kertoisin. Eilen kun tulivat, nii juttu alkoi heti luistaa tyyliin, mitähän sille ja sille kuuluu yms. Niin tuliaisiksi toivat herkkukorin ja kukkia. Koska tulivat niin aikaisin, hyvin oli aikaa jutella niitä näitä. Nämä miehet huomas et mun orapihlaja-aita on leikkaamatta. Ja välttämättä halusivat leikata sen. No kyllähän se mulle käy..... =) Minä sillä aikaa keräsin marjoja pensaasta.. Silloin kysyin, et haluaako pojat käydä saunassa urakan jälkeen... no tottahan halusivat... Kun hommat oli tehty, niin toinen sanoi, et eivät pistä pahaksi jos minäkin tulen heidän kans saunomaan... sanoin, et sen verran kuuma mullekin tuli, et voisin tullakin. ?. No saunassa sit huomasin, että kummallakin on munat puolikovana, en kyllä tuijottamaan käyny, vaikka olis tehny älyttömästi mieli =) Menin suihkuun ja olin lähdössä, niin toinen sanoi, että älä turhaan vaatteita laita, niin me tullaan kohta kanssa... No niinhän ne tuli mun kanssa sänkyyn ja hauskaa oli... Pitäiskö mun enemmän kertoo? Mitä haluaisittetietää... Sen verran luin viestejä mitä olette kirjoittaneet, että... en todellakaan aio lapseni kanssa käydä näitä juttuja läpi!!! Ja tämä ei tapahtunut Porvoossa vaan paljon pohjoisemmassa =) Ap

Vierailija
4/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai se meni, et olin kylpytakit päällä ja odottelin olohuoneessa. Miehet tuli pyyhkeet lantioilla ja se toinen sanoi, et eiköhän siirrytä makuuhuoneen puolelle. No siitä sitten mentiin, menin ekana sängylle ja toinen miehistä toiselle puolelle ja toinen toiselle. Siinä ne alkoi hyvälle mua ja suutelemaan kaulalle yms. Minä siinä sen verran kokeilin, et molemmat tosi kovana olivat =) Molemmat antoi mulle suuseksiä ja minäkin kummallekin =) Ehkä parhaalta tuntui kun toinen niistä tuli takaapäin ja toiselta otin suihin. Se oli sillai poikittain, että pystyi hyväilee mun klitorista samalla =) Siinä vaihtelivat sitten vuoroja. Sain uskomattoman orgasmin. Sen jälkee mulla oli hankala jatkaa, kun paikat niin kosketusarkoja. Mut kyllä se siitä alkoi taas sujumaan =) Nii kortsuja ei sitte lopulta käytetty... Sen verran huolimaton olin, et sanoin, et ei välttämättömyys... Lopulta ihan lähetyssaarnaajassa kumpikin tuli vuorollaan mun sisään... Olin kyllä aika täynnä... aamullakin vielä tuntui, et reisiä pitkin valuu =) Se oli jotenkin paljon "kauniimpaa" kuin olin ajatellut. Miehet huomioimut tosi hyvin. ?. Mitäs muuta mä vielä osaisin kertoa =) Nuin se suunnilleenmeni

Vierailija
5/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, ap!

Vierailija
6/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliskohan ne mun luona kans käymää ;-) n26

Vierailija
7/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt todellakin tapahtui. Joku epäili, ettei kukaan Suomessa ole ollut kahden miehen kanssa. Epäilen, etten ollut ensimmäinen. =) Ja olen tämän viestin Aloittaja. Ei mulla syytä keksiä tai valehdella.

Vierailija
8/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea, arvostan sitä

Vierailija
9/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. ;) Mä voin tulla ja eiköhän multa joku kiva kaverikin messiin löydy. ;)

T: M31w

Vierailija
10/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tämän voin uskoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä