Silitätkö lapsesi t-paidat, joita hän käyttää koulussa?
Kommentit (30)
Silitän. Silitän kaikki muutkin vaatteet.
En todellakaan. Silitän töissä ihan tarpeeksi, en viitsi kotona silittää mitään sellaista mitä ei ole pakko.
Pakko silittää. Muuten joku voi tehdä vaikka ls-ilmon tuosta teinistä, jos kulkee ympäriinsä ryppyinen t-paita yllään.
Laitan kuivumaan hengariin heti pesukoneen lopetettua, pysyvät riittävän siisteinä, eli en todellakaan silitä 5v ja 7v t-paitoja kouluun
No en todellakaan silitä! Ja mies on ostanut itselleen silittämättä siistejä kauluspaitoja jotka pysyy sileänä itsestään. Mä VIHAAN silittämistä. Itse asiassa ennen vanhaan kun olin sinkku ja hyväpalkkaisessa duunissa, vein vaatteita pesulaan pesetettäväksi siksi, että silittävät ne siellä. Voi kun olis edelleen semmoiseen varaa..
No en todellakaan. Otan silitysraudan esiin ehkä noin joka toinen vuosi, silloin kun on tarpeeksi tärkeä tapahtuma, kuten häät tai työhaastattelu.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 08:41"]
Silitän käytännössä kaikki vaatteet lukuunottamatta sellaisia kankaita, jortka eivät silittämisä kestä.
[/quote]
Näin minäkin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 21:33"]
No en todellakaan silitä! Ja mies on ostanut itselleen silittämättä siistejä kauluspaitoja jotka pysyy sileänä itsestään. Mä VIHAAN silittämistä. Itse asiassa ennen vanhaan kun olin sinkku ja hyväpalkkaisessa duunissa, vein vaatteita pesulaan pesetettäväksi siksi, että silittävät ne siellä. Voi kun olis edelleen semmoiseen varaa..
[/quote]
Miehesi silittämättä siistit paidat on noloja. Niistä näkyy ettei ole silitetty.
En koskaan silitä t-paitoja! Ei tulisi mieleenikään.