Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kyllästynyt asumaan täälä pienellä paikkakunnalla!!

Vierailija
30.07.2021 |

Olen asunut täällä pienestä saakka ja täältä on hyviä sekä huonoja kokemuksia. Mutta kaikki on niin tuttua että minua jo kyllästyttää mennä paikkoihin. En kerro mistä olen mutta tämä on kuitenkin pieni kaupunki, ja kaikki naamat on tuttuja ja samoja ihmisiä tulee aina vastaan ja se ahdistaa. Tietysti se tapahtuu myös toisessa kaupungissa myös ajan myötä,mutt apelkään että jämähdän tänne. Ei minulla ole kyllä rahaa muuttaa, vaan pitäisikö alkaa säästämään sitten? Ja minne sitä muuttaa jos mikään kaupunki ei ole ennestään tuttu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuttaa.

Vierailija
2/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala säästää, ja myydä ja heittää roskiin tavaroitas niin ei sitten ole niin paljon muutettavaa. Helsingissä kämppäsi on kumminkin pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta johonkin, missä on töitä ja joka on riittävän iso eli 80 000+. Ja missä on kaunista.

Vierailija
4/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta johonkin, missä on töitä ja joka on riittävän iso eli 80 000+. Ja missä on kaunista.

Okei jotkut pienemmätkin ovat parempia kuin jotkut tuon kokoiset.

Vierailija
5/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamis aloitus ellin omistajalta jota ärsyttää mun pieni paikkakunta päivitykset.

Vierailija
6/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti pikkukylä täysillä. Ei mitään hyvää. Etsi työpaikkaa muualta, mistä vaan. Sitten kun saat niin sayonara.

Vierailija
7/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
8/8 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy välillä muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän