Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei halua mua 162/135!

Vierailija
12.08.2014 |

Painon lisäksi oon yh viidelle lapselle ja vasta 26v. Mistä löytäisin miehen vai täytyykö olla loppuelämä yksin ;(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä epätodennäköistä että löytäisit normaalin miehen rinnallesi noilla parametreilla. Joku läski-fetissi peräkammarin poika saattaisi tarttua syöttiin.

Vierailija
2/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta nyt hyvä nainen. Muuten voi tulla viisi orpoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi noista on pituus?

Vierailija
4/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen?

Vierailija
5/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kultsi! Totta kai aina on mahdollisuus saada joku! Ei ylipaino, isokaan, ole mahdoton este, tiedät sen varmasti itsekin.

Mutta, jos olet fiksu likka niin kuin varmasti olet, tiedät senkin, että todennäköisyyksiä saada mies kannattaa aktiivisesti itse parantaa. Pieni hidas painonpudotus olisi ehdottomasti järkevää. Jokainen pudotettu kymmenen kiloa parantaa mahdollisuuksia tietyn prosentin. Ota se kannustukseksi. KUn laihdut, pysyy niveletkin paremmin kunnossa, niin pystyy helpommin juoksemaan miesten perässä :)

Isosta painosta kun lähtee liikkeelle, siinä on se etu, että laihtuminen on alussa tosi nopeaa. Satsaa myös vaatteisiin ja hiuksiin. Itse asiassa nainen pääsee ällistyttävän pitkälle jos sillä, että on hyvät hampaat ja paksu, pitkä tukka. TOivottavasti nämä asiat ovat kunnossa, jos ei, niin tee hiuksillekin jotain.

Tsemppiä! Ja muista pitää itsetuntosi kunnossa, ei tuolla tavalla saa vaipua kyyneliin vaan ruveta buustaamaan tsäännssejäään!

Vierailija
6/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ala syödä terveellisesti. 

Vierailija
7/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vali vali, tee asialle jotain. En mäkään noin läskiä huolis.

Vierailija
8/8 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:24"]

No vali vali, tee asialle jotain. En mäkään noin läskiä huolis.

[/quote]

Hei nyt ilkimykset >:( !!!

toinen itkee ja hänellä on PAHA mieli, ja te vain ilkeilette! Senkin paskat.

Ap, tilanne ei ole toivoton. Et kuuntele ilkeitä ihmisiä vaan uskot mahdollisuuksiisi ja alat pikkuhiljaa kasvattaa  mahdollisuuksiasi. Kun tykkäät itsestäsi, niin jaksat tehdä myös tilanteellesi jotain. Sinulla on yksi mieletön etu, ja se on ikä. 26-vuotiaana olet hottiksempi kuin 40-vuotias, olitpa lihava tai laiha. Ja jos nyt nuorena laihdutat, ihosi ei jää roikkumaan vaan kiinteytyy. Jos siis aiot laihtua, se pitää tehdä nyt tai ei koskaan. Kun vanhana laihtuu, jälki voi olla rumempaa kuin mistä lähti liikkeelle.

Tsemppiä, usko mahdollisuuksiisi, mäkin uskon suhun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän