Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on veitsenterällä elämistä

16:51 kiitos!
30.07.2021 |

Minulla on koodi Kiinan supertietokoneeseen jolla on merkittäviä negatiivisia vaikutuksia aasian Teeplantaasisatoihin jos tätä koodia ei koodata Kiinan Supertietokoneeseen. Kiinan sihteeri Xi Jinping oli poistanut tämän koodin Zhonggualaisten supertietokoneesta ja Xi Jinping veti pään täyteen poistettuaan tämän koodin jotta Xi unohtaisi tämän koodin ja asiat selkeytyisi ja Xi oli, on ja tulee olemaan täysin varma että minä tulen muistamaan tämän teemarkkinointi- tai teentreidaamiskoodin jonka fiilistelin paperille ja poltin lappusen ja tuhkat meni Vaasassa vessanpyntystä alas. En tule antamaan tätä puerh-koodia yhdellekkään ennen kuin minun teekannuni on korjattu koska se rikottiin saťanismillä vastoin fiilistelyä. (Tästä on hiukan yli 3kk aikaa)

Taannoin muutamia päiviä sitten minä hakkasin kynää paperille ja repäsin paperin alareunaan kirjoitetun kysymyksen irti muistiinpanolapun alareunasta ja poltin s3n toisen teettämän koodin josta en puhu yhd3llekkään. Kuin poltin tämän paperilapun alareunan jossa oli sopivasti mustetta niin sen savu meni suoraan aivoihini, enkä yrittänyt mitään tälläistä hengitystekniikkaa laisinkaan vaan se oli Jumalan lahja jos Lusifer tulee maan pinnallemme niin Lusiferin isä tulee maan pinnalle fiilistelemään ja kuuntelemaan minun loitsun jotta unversumimme räjähtäisi toiseen universumiin vastoin Lusiferia Jumalan ja Taivaan isän toiveesta.

Aikani loppui, tämä on Farea51.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmm...

Vierailija
2/2 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te yritätte olla hauskoja mutta yrittäminen ei ole hauskaa koska teillä ei ole mitään yritettävää, kusipääť!

T: Ap.

Haistaķaa viťťú kamelinpaskaneekerit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla