Kissa, kesä & ongelma
Haluan pitää parvekkeen ovea auki - kissa on narussa kiinni ettei yllä hyppäämään alas kuolemaan - kissalle järjestely ei sovi vaan Hän mouruaa alituiseen, ravaa sisälle, takaisin parvekkeelle ja mesoaa kuin viimeistä päivää ----- huoh.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:35"]Voi kissa raukkaa.
[/quote]
Ei ole raukka XD se nauttii parvekkeella makoilusta alloin kun suostuu rauhoittumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:35"]Voi kissa raukkaa.
[/quote]
Ei ole raukka XD se nauttii parvekkeella makoilusta alloin kun suostuu rauhoittumaan.
[/quote]
Silloin
Ai siis yritätkö hirttää sen kissan? Naru kaulan ympäri ja odotat, että se itse hyppää?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:25"]
Ai siis yritätkö hirttää sen kissan? Naru kaulan ympäri ja odotat, että se itse hyppää?
[/quote]
Luitko AP:n viestiä lainkaan? Siinähän sanottiin, että narun kanssa se ei ylety edes hyppäämään parvekkeen reunan yli... Niin itse ainakin ymmärin.
Mikset verkota parveketta?Verkkoja saa esim. Mustista ja mirristä.Ovat varsin huomaamattomia ei siis sellaista kanaverkkoa.
No ei se kissa siinä narussa kyllä tuu viihtymään.. Verkko parvekkeelle tai verkko oveen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:25"]
[/quote]
Luitko AP:n viestiä lainkaan? Siinähän sanottiin, että narun kanssa se ei ylety edes hyppäämään parvekkeen reunan yli... Niin itse ainakin ymmärin.
[/quote]
XD niin juuri.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:44"]
Mikset verkota parveketta?Verkkoja saa esim. Mustista ja mirristä.Ovat varsin huomaamattomia ei siis sellaista kanaverkkoa.
[/quote]
en osaa ja tämä on vuokrakämppä. sillä ei liene mitään väliä, mutta en osaa verkottaa. mitens se tehdään?
Onneksi meillä on parvekelasit. Ne on meillä aina ihan ykköskriteereissä.
Ootko varma että tippuisi?
meillä kaksi maukua irrallaan. Istuvat kaiteella ja pällistelevät maailmaa. Pudotusta tosin on vain 2krs nurmelle.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:56"]
Onneksi meillä on parvekelasit. Ne on meillä aina ihan ykköskriteereissä.
[/quote]
no voi herranenaika, kun oli saamassa elämänsä ekan vuokra-asunnon, niin ei siinä ole paljon varaa alkaa nirsoilla lasien puuttumisesta :D parvekkeen puuttumisesta voisinkin nirsoilla. ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:01"]
Ootko varma että tippuisi?
meillä kaksi maukua irrallaan. Istuvat kaiteella ja pällistelevät maailmaa. Pudotusta tosin on vain 2krs nurmelle.
[/quote]
On se joskus minun nukahtaessani vahingossa ovi auki varmaan käynytkin pällistelemässä reunalla :S mutta tämä on neloskerros ja lisäksi vaarana ei ole pelkkä putoaminen vaan myös karkaaminen. kissa ei osaa liikkua tällä alueella joten se on sen elukan menoa jos se joku päivä karkaisi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:25"]
[/quote]
[/quote]Niin epäselvä viesti, ettei siitä oikein selvää saa. XD
Kissa voi saada pahoja vammoja ,vaikka tippuisi "vaan " toisesta kerroksesta.Suu,hammas jne.ovat kalliita korjata,puhumattakaan muista vammoista.Lisäksi ovat erittäin kivuliaita ja työläitä hoitaa.Oletko valmis maksamaan eläinlääkärikulut ja ehkä lääkitsemään kissaa monta kertaa päivässä.Verkon asentaminen on helppoa ,pakkauksessa on ohjeet.Jos kämppäsi on vuokrakämppä pyydä isännöitsiältäsi lupa.Vastuullinen kissan omistaja huolehtii myös eläimensä turvallisuudesta.jos et siihen pysty pidä ovi kiinni tai luovu kissasta.
Kylläpä on taas avutonta! Miten ap ikinä selviää omillaan, jos ei edes näin yksinkertaiseen ongelmaan keksi ratkaisua! Olisiko kannattanut vaan pysyä äidin helmoissa...
Verkota parveke, laita oveen salpa (että se on vaan raollaan), "hyttysovi" tai pidä ovi kiinni.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:25"]Ai siis yritätkö hirttää sen kissan? Naru kaulan ympäri ja odotat, että se itse hyppää?
[/quote] Taisit ymmärtää väärin...
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:11"]Verkota parveke, laita oveen salpa (että se on vaan raollaan), "hyttysovi" tai pidä ovi kiinni.
[/quote]Alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:11"]Verkota parveke, laita oveen salpa (että se on vaan raollaan), "hyttysovi" tai pidä ovi kiinni.
[/quote]Alapeukku?
[/quote]
Ihmettelin ihan samaa. Ilmeisesti konkreettiset neuvot on liikaa, pitäisi vaan päivitellä tilanteen "vaikeutta". Meillä oli edellisessä asunnossa salpa, nyt pidetään vaan ovea kiinni. Verkkoja tai laseja ei ikävä kyllä tähän parvekkeeseen saa mitenkään :(
Voi kissa raukkaa.