Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija ei siivoa.

Vierailija
12.08.2014 |

Vaikka päivät kotona 2 vuotiaan kanssa. Tiskit ja kaikki sekasin. Löytyiskö siistimpi?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]No ei kai viesti perille mene kun palvelu pelaa, nyt ryhtiä nainen!!! Miksi mies muuttaisi yhtään mitään? Sillähän on kissanpäivät siellä!

[/quote]

Tätä mietin, että miksi sen joka yrittää ja tekee pitää "ryhdistäytyä", mutta toisen joka vaan laiskottelee ei tarvitse tehdä mitään?

Onko se niin, että parisuhteessa toisella osapuolella ei ole mitään vastuuta tai osuutta mihinkään asiaan?

Vierailija
2/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa itse. Tai jää itse kotiin viikonlopuksi lapsen kanssa ja päästä "muija" vapaalle. Paljonkohan saat siivottua viikonlopun aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä. Hoidan pihat ja rakennan. Lihottaa vaan itseään eikä tee mitään.

Vierailija
4/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ota reippaampi. Vätys mikä vätys.

Vierailija
5/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on aamulla jo siivonnut, mutta päivän aikana kertynyt lisää tiskiä. Oletko itse koskaan huolehtinut lapsesta yksin?

Vierailija
6/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyisi, mutta saattaa se olla muuten huonompi. Pitää päättää mitkä on ne tärkeimmät jutut.

Vierailija
7/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:04"]Ehkä hän on aamulla jo siivonnut, mutta päivän aikana kertynyt lisää tiskiä. Oletko itse koskaan huolehtinut lapsesta yksin?

[/quote]Hukkuu vaikka paskaan mut ei siivoa. Olen lapsen kanssa useinkin.

Vierailija
8/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:04"]Ehkä hän on aamulla jo siivonnut, mutta päivän aikana kertynyt lisää tiskiä. Oletko itse koskaan huolehtinut lapsesta yksin?

[/quote]

Ja samalla siivonnut huushollin?

Vierailija
9/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin, että mun mies.. Mutta meilöä on seitsemän pientä ja mä kuitenki joskus siivoan. :)

Vierailija
10/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:55"]

Vaikka päivät kotona 2 vuotiaan kanssa. Tiskit ja kaikki sekasin. Löytyiskö siistimpi?

[/quote]

Mitä sä täällä valitat? Oo mies ja jätä se jos noin paljon häiritsee, tai puhu sen kanssa (jos osaat)

Vierailija
11/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on siivoojat siivousta varten. Herääpäs tähän päivään vanhus, kuka nyt siivoo ite,  hahhah! Sun  tehtäväsi on tienaamillasi rahoilla  palkata siivooja tai sitten naisesi saa kyllä naida jonkun rikkaamman miehen joka ymmärtää näitä nykyajan velvollisuuksia.

Vierailija
12/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:04"]Ehkä hän on aamulla jo siivonnut, mutta päivän aikana kertynyt lisää tiskiä. Oletko itse koskaan huolehtinut lapsesta yksin?

[/quote]

[/quote]

Samalla myös siivonnut. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Onistuu kuule ihan mieheltäkin. Ja pakkohan se on. Töistä kotiin ja junnu kainaloon pyykkikoneen kautta hellan viereen jne.

Vierailija
13/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:04"]Ehkä hän on aamulla jo siivonnut, mutta päivän aikana kertynyt lisää tiskiä. Oletko itse koskaan huolehtinut lapsesta yksin?

[/quote]

[/quote]Voihan se vaimokin jotain tehdä. Eikö naiset siivoa yleensä? Jos mies tekee muut hommat ja elättää, kun mikään ei riitä. Vätyksiä nää naiset nykyään.

Vierailija
14/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta tai väsynyt lapsen hoitamisesta eikä jaksa mitään ylimääräistä? Hoitoapua, päivähoito?

Oletko itse ollut lapsen kanssa yksin, edes viikon tai kaksi putkeen? Se voi väsyttää enemmän kuin töissäolo, nimittäin henkisesti. Samaa tylsää päivästä toiseen. Joillekin ei sovi lapsen kanssa kotona olo. Jää koti-isäksi siivoamaan/ruoanlaittoon ja päästä nainen töihin. Jos nainen siivosi ennen, tästä voi olla kyse. Jos ei ole ikinä tykännyt siivoamisesta, sitten en ymmärrä mitä valitat.

Vierailija
15/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tiennyt ennen lisääntymistä millainen se on?

Minusta miestenkin kannattaisi enemmän kiinnittää huomiota naisvalintoihinsa. Enää ei ole itsestäänselvyys, että kun otat pystymetsästä naisen, saat siitä kunnon vaimon. 

Vierailija
16/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
17/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että menee töihin, jossei kerran kotityöt onnistu niin turhaa niistä on puolison tuloista maksaa!

Vierailija
18/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:11"]Masennusta tai väsynyt lapsen hoitamisesta eikä jaksa mitään ylimääräistä? Hoitoapua, päivähoito?

Oletko itse ollut lapsen kanssa yksin, edes viikon tai kaksi putkeen? Se voi väsyttää enemmän kuin töissäolo, nimittäin henkisesti. Samaa tylsää päivästä toiseen. Joillekin ei sovi lapsen kanssa kotona olo. Jää koti-isäksi siivoamaan/ruoanlaittoon ja päästä nainen töihin. Jos nainen siivosi ennen, tästä voi olla kyse. Jos ei ole ikinä tykännyt siivoamisesta, sitten en ymmärrä mitä valitat.

[/quote]

Totta hitossa se on masennusta! Kyse on äidistä!

Vierailija
19/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiehutaan ku ukolla menee 5min roskia ulos viedessä. Mutta jos eukko on laiska tai saamaton, niin sen täytyy olla masennusta tai sitten ukossa on jotain vikaa. Hävetkää... Itse olen deittaillessa huomannut kuin paskasia naisten kämpät nykyään on. Facebook ja vauva.fi tärkeempiä kuin perus järjestyksen pitäminen.

Vierailija
20/40 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keskustelemaan tän "muijas" kanssa, istumaan ihan alas kun hetki on rauhallinen ja sopiva ja kysymään onko ollut raskasta, tarviiko kentiesulkopuolisen apua, miksi ei jaksa tehdä kotona mitään jne. luulen myös että kysymys voi olla tuosta masennuksesta sun muusta väsymyksestä. Onko naisella mitään omia harrastuksia? Tapaako ystäviä? Siitä selviää kyllä, mutta jos mies on tuollainen juntti kun sinä eikä ymmärrä eikä edes yritä tukea vaikeana aikana on kyllä naisellesi hyvä  erota tuollaisesta. Ansaitsee parempaa  ja sinä jonkun itsesi kaltaisen juntin.