Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun täällä haukutaan kaikkia naisia, vaikka olisi kuinka kaunis, niin minkälainen on sitten kaunis nainen mielestänne?

Vierailija
30.07.2021 |

esimerkkejä, kiitos

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen pitää kauniina parannettua minää.

Opin tämän jo nuorena, kun ystäväni piti kauneimpana zeta-jonesia, jota minä en ollut edes noteerannut. Sitten tajusin, että heillä on samat viirusilmät.

Itse olen klassinen, ja siksi minusta kaunis on klum tai grace kelly.

Vierailija
22/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän kymmenestä naisesta näyttää kauniilta, kun pitää itsensä hoikkana ja terveennäköisenä harrastamalla edes hieman liikuntaa, pitää itsensä puhtaana ja raikkaana ja savuttomana, ei pilaa itseään tatuoinneilla tai kumiproteeseilla, kiinnittää huomiota ulkonäköönsä eli meikkaa kevyesti, laittaa hiuksensa ja harkitsee, mitä laittaa ylleen.

Mittatilausiltapuvussa ja korkokengissä myös aika moni näyttää kauniimmalta, etenkin pikkutuubassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on selkeät kasvonpiirteet?

Hyväluusto. Esim Grace Kelly.

Vierailija
24/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniikki. Joku "ruma" näyttävä persoonallinen piirre.

Eikö Uniikki ole mies?

Vierailija
25/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän löydetä vastausta joka kelpaa kaikille ja sen tietää juuri siitä, että yleisesti kauniina pidetytkin naiset saavat "ruma"-kommentteja. Vaikken koe itse tarvetta kommentoida negatiivisia asioita muiden ulkonäöstä, tiedän monia naisia ja miehiä jotka ovat selkeästi enemmistön mielestä hyvännäköisiä, mutta jotka eivät ole minun makuuni.

Vierailija
26/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin tämän jo nuorena, kun ystäväni piti kauneimpana zeta-jonesia, jota minä en ollut edes noteerannut. Sitten tajusin, että heillä on samat viirusilmät.

Filosofista, mutta voi hyvinkin pitää paikkansa. Tosin Walesista löytyy enemmänkin näitä viirusilmiä. Olen tavannut elämässä sen näköisen sikäläisen zetajoneksen, että ei uskaltanut heti kohti katsoa, oli niin kaunis. Olin sen appiukon kanssa kaljoilla, joten ei tarvinnut mitään yrittää.

Vierailija
27/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalie Portman, Cate Blanchett, Grace Kelly, Doutzen Kroes, Gisele Bundchen ja Adriana Lima ovat kauniita. Pidän pitkistä klassisen näköisistä naisista varmaankin siksi kun itse näytän siltä. Selkeät kasvonpiirteet ja isot kauniit silmät tekevät minusta naisesta kauniin.

Nuo luettelemasi naiset ovat kuitenkin aika erinäköisiä keskenään. Osa on mielestäni kauniita, osa ei.

Vierailija
28/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis palstamiesten täydellinen nainen olisi varmaan 17v, vaaleahiuksinen (pitkät hiukset!), siniset silmät, kapeat kasvot, pusuhuulet (luonnolliset), hoikka, kuitenkin muotoja, pystyt tissit (mutta pitää ne piilossa), ei tatuointeja, ei lävistyksiä (pienet korvikset menee), ei liian iso kengännumero, pitää sieviä kenkiä ja kukkamekkoja (tarpeeksi peittäviä!!!), on naisellinen mutta pitää muodot tarpeeksi piilossa on tuhma mutta silti siveä, kävelee sipsutellen eikä lompsottele, hoikat sormet, valkoiset hampaat, ja tämä kaikki luomuna eikä mitään kauneusleikkauksia koskaan, pitää näyttää playboy-mallilta, mutta ilman heidän kauneusleikkauksiaan😅

Tällainen vaatimaton lista Pera46v:lla

Unohdit jotain: neitsyt, joka ei koko elämänsä aikana ajattelu muita kuin palstamiestä, ja sitäkin silleen alistuvan söpösti.

Vierailija
29/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Winslet on minusta upea! Ja antaa kaiken lisäksi itsestään ihan järkevän kuvan.

Vierailija
30/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä.

Tässä on se vastaus. Näkee usein niitä ankkahuulia jotka on meikattu viimeisen päälle ja ihan rumia silti, omasta mielestä.

Vierailija
31/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia haukuta, ja ihanne nainen on vähän rintava, reitevä ja pyylevä, kaikkea sopivasti.

Vierailija
32/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlize Theron, Salma Hayek, Grace Kelly, Birgitta Bardot

Vierailija
33/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä sitten klassisen kaunis jos pidän kauniina Karen Mulderia (nuorena) Carolyn Murphyä, Grace Kellyä ja Deuzen Kroezia?

Vierailija
34/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi en itse koskaan ymmärtänyt miksi Marilyn on monen mielestä ylin esimerkki kauneudesta. Pidän enemmän toisentyyppisistä, Audrey Hepburnista esimerkiksi.

Vierailija
35/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse pidän kauniina sellaisia naisia, jotka ovat ulkonäöltään minun vastakohtiani. Jos on mahdollisimman erinäköinen kuin minä, niin saattaa olla kaunis. Jos taas on minun näköiseni, on väistämättä ruma.

Vierailija
36/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä sitten klassisen kaunis jos pidän kauniina Karen Mulderia (nuorena) Carolyn Murphyä, Grace Kellyä ja Deuzen Kroezia?

Joo, ja sulla on sen tyyppiset silmät. Muilla (pl kelly) on samanlaiset silmät.

Vierailija
37/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika täydellisesti kauneusihannettani vastaa luonnonkaunis Sophie Van Oostenbrugge (instagramissa Gainsbybrains). Mutta eiköhän hänkin jaa mielipiteitä siinä missä kaikki muutkin.

Vierailija
38/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim se, että onko asteikkona, että yleisesti monet naiset ovat kauniita, vai että koko Suomessa tai maailmassa on n 10 kaunista naista. Minusta nyt suuri osa naisista on kauniita.

Vierailija
39/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista esim. Sanna Marin, Kiira Korpi, Jenni Vartiainen, Kuustosen siskokset, Krista Kosonen, Sofia Ruutu.

Vierailija
40/46 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silje Norendal ja Therese Johaug.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän