Millainen on miesten mielestä miesmäinen nainen
Kommentit (21)
Miesmäisen näköinen ja oloinen? Joko ulkonäkö tai ääni. Luonnekin voi olla suoraviivainen tai äijämäinen
Miesmäinen kova nauru. Isoluinen ja pitkä. Jykevät kasvonpiirteet. Luiseva, muodoton ja rinnaton.
Pitkä, laiha, pIenet rinnat, lyhyt tukka.
Vierailija kirjoitti:
potkonen
Potkonenhan on kaunis ja todellakin nainen. Katsopa naisten kuulantyönnön loppukilpailu tokiosta ja vertaa vähän.
Lihava, lyhyt tukka, kova ääninen, tatuoitu, pelottava
Ananastukka tai muuten lyhyet hiukset, hymyttömyys, kädet taskuissa seisominen.
Seisoo leveässä haara-asennossa kädet lantiolla, valmiina komentamaan. Miesmäiset eleet ja puhetyyli.
Vierailija kirjoitti:
Ananastukka tai muuten lyhyet hiukset, hymyttömyys, kädet taskuissa seisominen.
Kädet taskussa seisominen
"HUUTONAURUA!!!"
- kookas
- möreä ääni
- lyhyt tukka
- rekkakuski-tyyliset vaatteet
- harrastukset, kiinnostuksen kohteet ja ammatti tyypillisiä miesten
- jätkämäinen tyyli kävellä
- naismainen puoliso
Huom naisen ei tarvitse välttämättä olla lesbo tai trans vaikka miesmäinen. Voi olla ihan hyvin monen lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Seisoo leveässä haara-asennossa kädet lantiolla, valmiina komentamaan. Miesmäiset eleet ja puhetyyli.
🤣🤣🤣
Kiroilee kurkkuäänellä. Lyhyt tukka, koneella ajettu osin.
Vierailija kirjoitti:
Täti jolla on munat
Näytän naiselta, mutta olen sen verran suoraselkäinen ja oikeudenmukainen, että minulla on ne munat usein parisuhteessa. Se ei ole aina mukavaa.
Nainen joka sanoo "Käyn kusella" Eikä mitään pissa tai kiertoilmauksia.
Itse olen hyvinkin naisellinen, mutta pidetään jätkämäisenä, koska sekä lihasta että läskiä on kahden naisen tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miesmäinen kova nauru. Isoluinen ja pitkä. Jykevät kasvonpiirteet. Luiseva, muodoton ja rinnaton.
Niinku Martina Feikkilehti paitsi että onhan sillä kulahtaneet silikonitissit naisen merkiksi.
Reilu kohtelu ja kohtaaminen on tärkeää. Puhuu suoraan mutta ystävällisesti.
Ymmärtää laajemmasti asioita ja tästä syystä ei juoruile. On puolueeton ja reilu.
potkonen