”Anteeksi, kun en ole ehtinyt postata”
Ärsyttää nämä somevaikuttajien pahoittelut, jos on pari päivää somesta pois. Kukaan ei ole todennäköisesti huomannut koko asiaa.
Kommentit (12)
Ja varsinkin nyt loma-aikaan niitä on ollut paljon. ”Olen nauttinut oikeasta elämästä, toivottavasti ymmärrätte”. Joo, en ees huomannut mut kiva! Ap
Eikä tarvitse olla edes somevaikuttaja. Mun sisko sellainen, että pitää hiljaiseloa somessa, käy kyllä kyyläämässä muita salaa mutta kaikille väittää, ettei ehdi edes avata somea eikä kiinnosta edes, "oikea maailma on kiinnostavampi". No, sitten kerran puolessa vuodessa päivittää puolen vuoden tapahtumat aloittamalla juurikin tuolla "anteeksi kun en ole ehtinyt".. My ass.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa ja ihmettelee. Et varmaan pyöri Jodelin @blogi-kanavalla?
Mikä on jodel?
Vierailija kirjoitti:
En, onko todella noin? Ap
Mun viimeisin facebookpäivitys on vuodelta 2007.
Sori siitä.
Ei oo kiinnostanut enkä ole ehtinyt.
Ukko38 kirjoitti:
Sori siitä.
Ei sitä anteeksi tarvitse pyydellä, mutta miksi olet facebookissa jos ei kiinnosta?
Oudoimpia ovat ihmiset, jotka lukevat muiden juttuja ja saattavat päivitellä niitä, mutteivät itse kirjoita juuri mitään. Keskustelupalstoille osallistumista ja bloggaustakin voivat pitää outona. Miksi ihmeessä seuraavat muiden tekemisiä?? Pelkkä viihdearvo ja juoruilun tarve eivät selitä, miten eivät hahmota itseään erillisinä ja aktiivisina ihmisinä. Ovat vaan tottuneet kuluttamaan muiden tuottamaa sisältöä.
Pahimpia voivat olla yliopistossa opiskelleet, jotka jotenkin kokevat olevansa asiantuntevia tai ammattiylpeitä, kuin vain lukevat läpi muiden tekemisiä. Oikeasti voivat olla hurjan kaavamaisia ja omaa elämää rakentamattomia. Mikäköhän siinä on, etteivät kaikki saa edes parisuhdetta muodostettua, mutta kyttäävät muiden tekemisiä netissä.
Olen miettinyt ihan samaa! Ihan kuin joku oikein odottamalla odottais, että postaisipa tuo jo jotain, miksi se ei laita mitään instaaan?!
Ukko38 kirjoitti:
Sori siitä.
Mä en ole koskaan ollut F.B.Mut mulle aina sanotaan jos on tapahtumia suvussa. esim.joku kuollut,syntynyt tai häät.Kun kysyn miksi mulle ei kerrottu? Ihan pokkana sanotaan sehän oli F.B. suku ilmotustaululla.Kai ne luulee olen selvännäkiä ? Näen sinne sukumme ilmotustaulu F,B .vaikka siellä en ole koskaan käynyt, kun en ole siellä missä kaikki ovat .F.B.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Sori siitä.
Ei oo kiinnostanut enkä ole ehtinyt.Ei sitä anteeksi tarvitse pyydellä, mutta miksi olet facebookissa jos ei kiinnosta?
Minä ainakin olen itseä kiinnostavissa ryhmissä, mutta en julkaise mitään niiden ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Sori siitä.
Ei oo kiinnostanut enkä ole ehtinyt.Ei sitä anteeksi tarvitse pyydellä, mutta miksi olet facebookissa jos ei kiinnosta?
Minä ainakin olen itseä kiinnostavissa ryhmissä, mutta en julkaise mitään niiden ulkopuolella.
Eli omissa ystävissäsi ei ole saman intressisiä ihmisiä? Ryhmissä postaaminen on harrastusten ym. osalta järkevää ja mielekästä ja teen samaa. Mikseivät ystävätkin liity ryhmiin, jos oikeasti samaa harrastavat. Mutta jos ei mitään julkaise ryhmien ulkopuolella, todennäköisesti kontakteissa ei ole itsensä kanssa samoista asioista pitäviä.
Samoin jos näkyy vain laittautuneena tai utunaamaisen hehkeänä ystäväkuvissa, omassa itsessä tuskin on mitään yksilöllistä, joka olisi kontakteille mielekästä.