Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita miesten kaksimieliset jutut?

Vierailija
12.08.2014 |

Ja etenkin naisiin liittyvät. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Heittää ne naisetkin ja tosi paksua juttua miehistä. Ottaa huumorila ja antaa takaisin samalla mitalla ja ehkä vielä paremmin. Ja ei ne läheskään kaikki miehet heitä sellaisia juttuja.

Vierailija
2/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tykkään itse heittää kaksimielistä läppää, sekä naisista että miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt erityisesti, mutta typerää esittämistähän se on. Yhdellä ystävälläni on jäänyt sama levy päälle yläasteesta eikä tämän naisia alentava läppä jaksa enää naurattaa.

Vierailija
4/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaksimieliset jutut on just parhaita ja itsekin naisena heitän sen verran roisia juttua, että siinä herkimmät miehetkin punastuu :)

Vierailija
5/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ärsyttää, mutta joskus myös kiihottaa.

Vierailija
7/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Työkavereina on jotain ällöjä läskejä 50v setiä, niiltä en haluaisi kuulla kaksimielisiä juttuja.

Vierailija
8/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:55"]

Riippuu miehestä. Työkavereina on jotain ällöjä läskejä 50v setiä, niiltä en haluaisi kuulla kaksimielisiä juttuja.

[/quote]Kaksimieliset jutut ovat seksuaalista häirintää. Soita 112 seuraavalla kerralla kun lihava työkaveri kertoo kaksimielisen vitsin.

Vierailija
9/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihaa!!!!!!!!!!!! hienoa!!!!!

Vierailija
10/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jos oma mies kertoo niitä seurassa jossa on muitakin naisia.

Vierailija
11/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää, mut heittelen takaisin. Se on vaan sellaista peliä, jossa lyhyissä kontakteissa pääsee helpommalla kun heittää läppää. Samalla säilyy tietty etäisyys siihen ihmiseen henkisellä tasolla, mikä on ok. Häirintä on sitten ihan asia erikseen.  

Minä siis yritän saada sillä läpänehitolla tuollaisen tyypin hiljaiseksi, että tässä elämässä sais hetken rauhan, mut aina en onnistu. Kun viimeksi tällainen jatkuva kaksimielinen tyyppi kertoi mulle kaiken sen leikkimielisen ahdistelunsa lisäksi saaneen ison kalan, sanoin kyllästyneenä, että "kuule kulta, naisena tiedän ettei se koskaan ole niin iso mitä mies antaa ymmärtää".  Tyyppi oli sekunnin hiljaa ja sanoi sitten ilahtuneena "Sää kullittelit! Mää sitte tykkään susta! Oot niin hyvää seuraa!". Minä olin aivan että no just, ihan tätä vaikutusta kyllä en halunnut. Nyt tosta ei pääse ikinä eroon.

Vierailija
12/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimielisyys on kiinni ihan omasta likaisesta mielikuvituksesta. Likaisen mielikuvituksen omaava voi saada jo kaksimielisen ajatuksen hyvän päivän toivotuksesta tai muusta vastaavasta.

Esimerkiksi kahviautomaatissa lukee teksti "aseta kuppi" on jo kaksimielinen ilmaisu

Vierailija
13/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö ap:ta naisten kaksimieliset jutut? Etenkin miehiin liittyen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme