Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko täällä muita, jotka on esim 5 vuotta yrittänyt laihduttaa, mutta ei koskaan onnistu? Siis te, joilla bmi yli 37.. Vertaistukea kaipaan

Vierailija
30.07.2021 |

Ei jaksaisi enää tätä jatkuvaa epäonnistumista, ja peilin ja vaa'an luona yököttelyä.

Kalorilaskurin lataamista puhelimeen, ja parin viikon päästä poistamista, ku v*tuiks Han se taas meni.

Sokerit koholla, jalkakipuja ja silti syön.

Onko teistä joku vaan unohtanut laihdutuksen ja alkanut elää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-e a-pu-a. O-let sai-ras.

Vierailija
2/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 100 aloitusta aiheesta. Ei sun joka päivä tarvitse tehdä uutta ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ennen en uskaltanut vapaalla ulos, sitten tuli Jenny ja kehopositiivisuus ja itkin helpotuksesta! Että en ole yksin, muutkin tuntee näin.

Sen jälkeen kehtaisin alkaa harrastamaan esim kuntosalia. Paino edelleen se 110kg,mutta sosiaalinen elämä kunnossa.

Paras vaan unohtaa ulkonäkö ja alkaa elää.

N27

Vierailija
4/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on 100 aloitusta aiheesta. Ei sun joka päivä tarvitse tehdä uutta ketjua.

Takuulla ei ole yhtään aloitusta juuri tästä aiheesta. 5 vuotta tuloksetonta laihduttamista. eri

Vierailija
5/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lähes 10v tuloksetonta laihdutusta takana ennen kuin onnistuin mutta en kai saa jakaa kokemuksiani koska bmi oli aina alle 37. :/

Vierailija
6/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jojoilin yli 10 vuotta, onnistunut sittemmin. Kirjoitin jotain kokemuksistani tänään aiemmin toiiseeen laihdutusketjuun https://www.vauva.fi/keskustelu/4248606/miksi-laihdutus-aina-epaonnistu…

Vierailija
7/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lähes 10v tuloksetonta laihdutusta takana ennen kuin onnistuin mutta en kai saa jakaa kokemuksiani koska bmi oli aina alle 37. :/

Kerro vaan

Ap

Vierailija
8/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

d kirjoitti:

Mä jojoilin yli 10 vuotta, onnistunut sittemmin. Kirjoitin jotain kokemuksistani tänään aiemmin toiiseeen laihdutusketjuun https://www.vauva.fi/keskustelu/4248606/miksi-laihdutus-aina-epaonnistu…

Luin, en ymmärtänyt.

Vierailija
9/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin tammikuussa 105,8 kg bmi siis 37,5. Nyt paikan 91 bmi 32. Olennsokeritautinrn ja sain OZEMPIC kuurin sokerin takia. Sokerit putosi myös. Ozempic nostaa omaa insuliinia mutta vähentää ruokahalua.

Ozempicills monet on laihyunut 30 kg.

Mulla putosi paino nopeasti 20 kg Sitten on nrnnyt hitaasti. Olen opetellut syömään pieniä annoksia.

Vierailija
10/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin tammikuussa 105,8 kg bmi siis 37,5. Nyt paikan 91 bmi 32. Olennsokeritautinrn ja sain OZEMPIC kuurin sokerin takia. Sokerit putosi myös. Ozempic nostaa omaa insuliinia mutta vähentää ruokahalua.

Ozempicills monet on laihyunut 30 kg.

Mulla putosi paino nopeasti 20 kg Sitten on nrnnyt hitaasti. Olen opetellut syömään pieniä annoksia.

Lääkäri ei määrä minulle laihdutuslääkettä tai diabeteslääkettä, en ole tarpeeksi sairas, sokerit vain koholla

Ap

Vierailija
11/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takuulla ei ole yhtään aloitusta juuri tästä aiheesta. 5 vuotta tuloksetonta laihduttamista. eri

AP aloittaa tämän saman keskustelun joka päivä, joskus useita päivässä. Palstan vakiotrolli.

Vierailija
12/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat ongelmat, polvikipuja, sokerit koholla ja BMI 38, en halua mennä kuntosalille en halua liikkua tai kävellä. Häpeä on minun ongelmani ja syöpöttely. Äsken söin ruokaa ja sen päälle vielä kolme tummaa juustoleipää. Olin nuorena kaunis ja hoikka ja sitten sairastuin mt tautiin.

Vierailija
13/13 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän