Auta olenko raskaana?! Kuvat testeistä.
Kp 26/27-29 oli pakko ostaa testit, kun oli sellainen olo, että olisin raskaana. Ei valitettavasti mikään toivottu juttu.
Kommentit (16)
Nega on, näkyy vaan viivan rajat ( eli se alue johon viivan pitäisi tulla jos on raskaana) testaa viikon päästä uudelleen jos menkat ei ala..
Selvä nega, väritön viivanpaikka näkyy.
Minustakin näyttää negalta. Pahoittelut. Tuli tunne, että olisit kuitenkin toivonut plussaa.
Selvä positiivinen toisessa kuvassa.
Toisessa kuvassa selvä positiivinen. Olin itse samassa tilanteessa pari viikkoa sitten kuin sinä, voimia! Itselläni onneksi alkoi menkat.
Toisessa kuvassa ihan selkeä positiivinen, koska testissä näkyvissä sekä kontrolliviiva että testiviiva. Eli raskaana olet.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 06:29"]Minustakin näyttää negalta. Pahoittelut. Tuli tunne, että olisit kuitenkin toivonut plussaa.
[/quote]
Kiitos kaikille vastauksista, taidanpa tänään vielä kokeilla clearblue:lla, jotta saisin mielenrauhan. Vauvaan en tähän elämäntilanteeseen voisi ottaa, joten toivotaan negaa. Voin vaikka tähän vielä ilmoitella miten käy.
Clear blue sanoi ei raskaana:) toivotaan, että kuukautiset alkaa.
Kokeile vielä apteekin testiä. Toisessa kuvassa mun mielestä selkeä plussa.
No hyvä jos clearbluekin sanoo ettet ole raskaana. Ei minusta kummassakaan linkittämässäsi kuvassakaan ollut haamua ja olen sentään hyvin kokenut liuskatestailija ja epätoivoinen haamujen bongailija :)
Toivottavasti ehkäisysi toimii jatkossa paremmin etkä joudu vastaavaan tilanteeseen!
Kyllä