Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittotason kosketusnäppäimet

Vierailija
11.08.2014 |

Suunnitellaan keittiöremonttia ja kaikissa tuntuu olevan vain nuo kosketusnäppäimet. Joskus, kun jonkun luona olen kokeillut on mennyt hermot, kun saa tökkiä niitä näppäimiä vaikka kuinka eikä se meinaa toimia.

Onko ne oikeasti niin hankalat, täytyykö jostain koittaa vielä kaivaa vanhanaikaiset nappuloista väännettävät?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut vastaan sekä/että laitteita. Kannattaa ehkä satsata vähän enemmän, josko hintavampi olis sitten laadukkaampikin...

Vierailija
2/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut 3 vuotta. Täytyy sanoa että ne ON ÄRSYTTÄVÄT. Mutta pärjää niiden kanssa,Siivoomine on helppoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niitä jatkuvasti tökkiä ja "eiku ei se mennytkään, eiku ohi eiku eiku" ?

Mutta ei mistään löydy oikein enää sellaisia näppäimellisiä. Ja puhtaanapito niissä on tosi ärsyttävää. Näppylöiden väliin jää kaikki mönjä...

Vierailija
4/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osa käyttää niitä :) ei niitä kuulu tökkiä tai edes painaa, sormi vaan asetetaan kevyesti siihen päälle kunnes kuuluu 'piip' . Ei mitään ongelaa ole ollut ja kolmea erilaista induktiotasoa olen käyttänyt. Olen kyllä nähnyt kun isäni ja anoppi yrittävät niitä nappeja 'painaa' , huvittavan näköistä..

On muuten lastenkin knnlt turvallisemmat ne kosketusnäppäimet..

Vierailija
5/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljon helpompi sellainen hella siivota. Suosittelen näppäimistä huolimatta. Niitä pitää vaan osata käyttää. Ei ole hellan vika.

Vierailija
6/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppa tehdään siis 60-kymppisten vanhempieni keittiöön ja äitini on tottunut käyttämään vanhanaikaista perus hellaa... näkökin on vähän huono. 

Mutta ei se vanha liesi nyt vain sovi tuohon uuteen keittiösuunnitelmaan yhtään!

ap

Vierailija
7/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märillä sormilla ei välttämättä toimi. Ja meillä oli niissä lapsilukko päällä kissan(kin) takia, ja voi jestas miten vaikeaa anopin oli hellaa käyttää kun oli lapsia hoitamassa! Ihan liian monimutkaista hänelle saada hella toimintaan.

Vierailija
8/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää meidän hella, kuten myös muut uudet kodinkoneet. Tiskikone piippaa pitkään, kun on valmis. Jääkaappi alkaa nalkuttamaan, jos ovea pitää liian pitkään auki. Uuni ilmoittaa, kun on aika laittaa ruoka uuniin eli on lämminnyt ja kun se pitää ottaa pois. Meillä kodinkoneet stn piipittää enemmän kuin minä!!!! :). En suosittele:D

Vierailija
9/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:03"]Remppa tehdään siis 60-kymppisten vanhempieni keittiöön ja äitini on tottunut käyttämään vanhanaikaista perus hellaa... näkökin on vähän huono. 

Mutta ei se vanha liesi nyt vain sovi tuohon uuteen keittiösuunnitelmaan yhtään!

ap

[/quote]

No opetat sen vaan käyttämään sitä.. Anoppi pelkää vielkin meidän liesitasoa ja se on minulle ihan ok, kokkailen mieluummin ite. Isäni sen sijaan on opp kiinut sitä käyttämään vaikka harvoin hänki käy..

-5-

Vierailija
10/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on AEG:n induktiotaso kosketusnäppäimillä, joka levyä vastaa sellainen skaala, josta painetaan siitä kohtaa, minkä tehon haluaa päälle. Ehkä joskus osuu viereiseen kohtaan (kaikkia numeroita ei ole kirjoitettu ulos), mutta vaikeakos sitä on siirtää sormea hitusen tarvittavaan suuntaan. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
11/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin olen tosi tyytyväinen, ettei anoppi uskalla käyttää meidän kosketusnäytöllistä induktiotasoa :-)

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:03"]Remppa tehdään siis 60-kymppisten vanhempieni keittiöön ja äitini on tottunut käyttämään vanhanaikaista perus hellaa... näkökin on vähän huono. 

ap

[/quote]

No opetat sen vaan käyttämään sitä.. Anoppi pelkää vielkin meidän liesitasoa ja se on minulle ihan ok, kokkailen mieluummin ite. Isäni sen sijaan on opp kiinut sitä käyttämään vaikka harvoin hänki käy..

-5-

[/quote]

Vierailija
12/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siemensin keittolevy ja ainakin mun sormilla toimii loistavasti. laite- ja mamlikohtaista luulen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi