Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEKSIÄ 7kertaa viikossa

Vierailija
11.08.2014 |

Harrastamme mieheni kanssa seksiä melkeimpä päivittäin, välillä useita kertojakin päivässä (paitsi silloin kun minulla on menkat) Olemme tehneet sitä noin reilun vuoden verran. Nyt minua on ehkä alkanut kyllästyttää ei tietenkään mieheni vaan se että olemme melkein aina kotona kun seksiä harrastamme. Mitä minun pitää tehdä? En viitsi miehelleni sanoa että nyt en jaksa enään. Asiasta vielä ettemme 10kuukauteen ole käyttäneet ehkäisyä enkä siltikään ole raskaana? Lääkärin mukaan meissä kummassakaan ei ole ns. Vikaa. Lääkäri kuitenkaan ei osannut kertoa miksi en ole vieläkään raskaana.. Jossain se vika on, mutta missä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aiemmin syönyt e-pillereitä niin voi kestää kauankin, ennen kuin tulee raskaaksi. Ja jotkut eivät tule melkein millään raskaaksi.

Välillä kannattaa pitää taukoa hetki. Olen huomannut, että joskus on kiva olla harrastamatta seksiä pariin päivään ja sillä aikaa puhuu toiselle tuhmia ym. ja odottaa innoissaan seuraavaa kertaa. Ootteko kokeillu leluja tai mitään leikkejä? Mua ainakin kiihottaa välillä olla jossain vieraassa paikassa, esim. hotellissa. Teidän pitäis mennä lomalle ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän