Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei panosta ulkonäköönsä?

Vierailija
11.08.2014 |

Eli miksi vakiintumisen jälkeen monet naiset eivät enää laittaudu? Ja päästävät itsensä lihomaan yms. Sitten valittavat kun ukko katselee muita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne yhtään tuollaista naista.

Vierailija
2/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan meikannut muuta kuin viihteelle mennes. Hiukset yleensä ovat ihan nätisti ja vaatteet istuu ihan hyvin. Töihin ja kouluun on turha meikata kun naama on kuitenkin jossain mustas. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä käyn kerran viikossa saunassa ja pesen tukkani pilsnerillä, se riittää."

Vierailija
4/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin yleistävää. Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtään naista, joka olisi lopettanut laittautumisen vakiinnuttuaan. Ehkä vain huomaat ne, jotka eivät laittaudu.

Vierailija
5/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot katselee muita kuitenkin. Ja voisivat kyllä itsekin panostaa yhtälailla. Mikä oikeus miehillä on vakiintumisen jälkeen tulla hikisenä, haisevien varpaiden ja pesemättömien hampaiden kanssa seksiä pyydystämään. Ei paljon kiinnosta itse suihkunraikkaana, hyvin huollettujen hampaiden kanssa suostua pyyntöön.

Naiset päästää itsensä rupsahtamaan. Ei kaikki naiset päästä. Eikä kaikki miehet. Onpa taas yleistystä kerrakseen sinulle arvollinen aiheen aloittava.

Vierailija
6/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi laittautua? Riittää, kun on siisti ja asiallinen. Mielellään niin, että itselläkin on mukava olla.

Vierailija
7/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meinaat ap että vakiintuneet miehet sitten panostavat? Miksi juuri naisen tulisi panostaa ulkonäköönsä kun miehetkään eivät sitä todellakaan tee?

Vierailija
8/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:18"]

Eli miksi vakiintumisen jälkeen monet naiset eivät enää laittaudu? Ja päästävät itsensä lihomaan yms. Sitten valittavat kun ukko katselee muita.

[/quote]

En tunne ainuttakaan naista tai miestä joka vastaa käsitystäsi, Naiset laittautuu ja vaikka eivät laittautuisi eivät heidän miehensä kulje huorissa. Vaikka kulkisivat he eivät syytä siitä naisensa ulkonäköä. Naiset taas eivät valita koska he punnitsevat suhteensa tarkkaan kun mies on pettänyt ja yleensä päättävät jättää miehen.  Missä päin Porvoota asut?

Mies35

Vierailija
9/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi miehet sitten panostaa. Tänäkin kesänä on oikein ilo ollut katsella kaikkia niitä karvaisia kaljamahoja joita tulee vastaan pitkin kaupunkia. Tuon komeuden kruunaa reuhottava kesäparta ja mahtava hienhaju. Ai että!

Vierailija
10/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D Anteeksi en asu porvoossa, mutta oikeasti olen pohtinut tätä asiaa. Ei ollut tarkoitus yleistää ja aloituksessa lukikin että "monet naiset" eivät suinkaan kaikki.

Itse tunnen pariskuntia joissa mies on pettynyt siihen, ettei nainen enää ole samanlainen kuin häneen rakastuessa. Tarkoitan nyt sellaista tilannetta jossa painoa on tullut 40 kg lisää eikä panosteta itseensä lainkaan. Sitten nalkutetaan miehelle että eipäs vilkuilla vieraisiin pöytiin. Tulee sellainen fiilis että on huijattu. On toki miehissä samaa vikaa. Mutta nyt mietin vain tätä naisten osuutta. :)

-ap

Vierailija
11/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:40"]

Haha :D Anteeksi en asu porvoossa, mutta oikeasti olen pohtinut tätä asiaa. Ei ollut tarkoitus yleistää ja aloituksessa lukikin että "monet naiset" eivät suinkaan kaikki.

Itse tunnen pariskuntia joissa mies on pettynyt siihen, ettei nainen enää ole samanlainen kuin häneen rakastuessa. Tarkoitan nyt sellaista tilannetta jossa painoa on tullut 40 kg lisää eikä panosteta itseensä lainkaan. Sitten nalkutetaan miehelle että eipäs vilkuilla vieraisiin pöytiin. Tulee sellainen fiilis että on huijattu. On toki miehissä samaa vikaa. Mutta nyt mietin vain tätä naisten osuutta. :)

-ap

[/quote]

Ja miksiköhän mietit vain sitä naisen osuutta? Miksi et mieti asiaa kaikkien osalta kun kerran tuntuu mietityttävän?

Vierailija
12/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:40"]

-ap

[/quote]

Ap rakas tulet itsekin huomaamaan että avioliittosi on todella heikolla pohjalla jos suhteenne perustuu vain siihen miltä toinen näyttää...nääs kun kukaan meistä ei pysy saman näköisenä kuin suhteen alkuaikoina ja tämä on faktaa! Ihan sama miten paljon pakkelia naamaasi änkeät et todellakaan näytä samalta kuin 20v sitten....eikä näytä se mieskään. Hän kaljuuntuu vatsa kasvaa lihakset surkastuvat ryhti heikkenee tulee ryppyjä iho veltostuu....kunnon suhde ei perustu ulkonäköseikoille. Toiseksi miksi juuri naisen tulisikaan tuijotella peiliin jos mieskään ei sitä tee.

Vierailija
13/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina huolehtinut, että hiukset ovat puhtaat ja kivasti, naama asiallinen, vaatteet siistit ja kivat jne. ja itseni lisäksi huolehtinut lapset ja miehenkin, mutta eipä mies sitä näytä huomaavan. Koskaan ei tule mukavaa palautetta, kivaa katsetta tai elettäkään huomaamisesta. Panopuuhiin kyllä tunnun hyvin kelpaavan. Miksi mies ei koskaan kehu?

Vierailija
14/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12- Olisi kai nuita asioita maailmassa mietittäviksi, mutta asia kerrallaan. ;)

13- Suhteemme ei perustu todellakaan vain ulkonäölle, ja olemme molemmat hyvin ymmärtäväisiä elämän muuttamaan ihmisvartaloon. Itse äitinä ymmärrän tämän kyllä riipputisseineni ja löysää mahaa mukana kantaen. :)

14 - Ompa inhottava tilanne jos ei mies huomioi panostustasi.. oletko huomauttanut asiasta? Miehet ei aina tajua näitä juttuja. :/

Ap..

Vierailija
15/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon suhde minunkaan mielestäni perustu ulkonäköseikoille, mutta ulkonäköön ihastutaan, joten miksei sitä ulkonäköä myös ylläpitäisi parhaan mukaan?

ap

Vierailija
16/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. 16.

Vierailija
17/17 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi jotkut naiset ei panosta ulkonäköönsä?"

Ole hyvä, korjasin sopivammaksi!