laihdutusleikkaus?
Kommentit (12)
Mulla on painoa 117 ja pituutta 160. Verenpaine eseen on lääkitys ja selkäkipujen tskia en voi liikkua. Mitä kautta mun pitäs lähteä hakemaan leikkausta?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:15"]
Se on lhavuusleikkaus, vähän OT, toki ym.mitä tarkoitit.
Itse kävin kys.operaatiossa kolme vuotta sitten. Ylipainoa oli n.50 kg, lääkitys RR tautiin. Painoa lähtenyt 66 kg, arvot kohdillaan, ei lääkityksiä.
Valitsin yksityissektorin julkisen jonojen takia. Paino on nyt ollut uusissa lukemissa reilun vuoden ja koskaan en anna sen nousta.
Tsemppiä!
[/quote]
Miten pääsit eroon roikkuvista nahoista? Mulla ei olis varaa niitä leikata pois ja siksi en tohon lähtis, vaikka pitäis.
siitä taas koitetaan mennä mistä aita on matalin, kannattaisko muuttaa elämäntapoja? Ei sua mikään leikkaus laihduta jos et opi syömään oikein. Itsekin laihdutan enkä koskaan menisi leikkaukseen, kaveri kävi rasvaimussa kun ei jaksanut laihduttaa kun kaiken pitää tapahtua hetkessä, sai sit kivat komplikaatiot.
Ole kutonen hiljaa kun et tiedä kaikkea. Idiootti.
no en tiedä kaikkea, mutta sen tiedän että oikealla ruokavaliolla laihtuu ihan kuka tahansa jos sitä noudattaa t. 6, -13kg/4kk
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:19"]
Mulla on painoa 117 ja pituutta 160. Verenpaine eseen on lääkitys ja selkäkipujen tskia en voi liikkua. Mitä kautta mun pitäs lähteä hakemaan leikkausta?
[/quote]
Terveyskeskuslääkärille joka lähettää sinut eteenpäin.
En tiedä ap missä asut, mutta tuolta http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/vatsaelinkirurgia/lihavuuskirurgia/Sivut/default.aspx löytyy tietoa aiheesta (lue eri osat siitä vasemmalta valikosta).
liikkuminen ei ole laihtumisessa se oleellinen juttu, ainakaan aluksi. Itse laihduin tuon 13kg liikkumatta kertaakaan, nyt olen alkanut harrastamaan liikuntaa että myös kiinteydyn ja nahka pysyy mukana, toki -30kg on vähän eriasia kuin yli 50kg pudotus, mutta tiedän ihmisiä jotka ovat laihdutaneet 40-50kg ilman mitään leikkauksia, aikaahan se vie, mutta ei ne kilot ole hetkessä tulleetkaan
t.6 ja 9
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:22"]Säätiö maksaa yksityisen!!!!
[/quote]
Mikä ihmeen säätiö? N.3000 euroa kaiken kaikkiaan maksoin kys.operaatiosta keväällä.
Se on lhavuusleikkaus, vähän OT, toki ym.mitä tarkoitit.
Itse kävin kys.operaatiossa kolme vuotta sitten. Ylipainoa oli n.50 kg, lääkitys RR tautiin. Painoa lähtenyt 66 kg, arvot kohdillaan, ei lääkityksiä.
Valitsin yksityissektorin julkisen jonojen takia. Paino on nyt ollut uusissa lukemissa reilun vuoden ja koskaan en anna sen nousta.
Tsemppiä!