Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennon seksikkään tyylinen nainen?

Vierailija
29.07.2021 |

Mitä se teidän mielestä on? Miehen kaveri aina hiprakassa jankkaa, että pitää saada rennon seksikkään tyylinen muija. Ei osaa itse kuvailla kun olen kysynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mieltää seksikkääksi perus korkkareihin, minihameeseen , jakkupukuun ym pukeutuvan naisen. Itse koen että enemmän seksikäs on juurikin sellainen rennon seksikäs eli ei sinänsä väliä mihin kokonaisuuteen pukeutuu, mutta luonteessa ja olemuksessa on sellaista pientä seksuaalista / flirttiä , esim farkut , tennarit ja joku löysä yläosa voi olla hemmetin seksikäs jos sen kantajalla on pilke silmäkulmassa. Seksikkyys voi olla kasteessa , hymyssä ja kävelytyylissä , enkä todellakaan tarkoita mitään överi yrittämistä vaan sellaista joka harvalla naisella on.

Vierailija
2/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa mieltää seksikkääksi perus korkkareihin, minihameeseen , jakkupukuun ym pukeutuvan naisen. Itse koen että enemmän seksikäs on juurikin sellainen rennon seksikäs eli ei sinänsä väliä mihin kokonaisuuteen pukeutuu, mutta luonteessa ja olemuksessa on sellaista pientä seksuaalista / flirttiä , esim farkut , tennarit ja joku löysä yläosa voi olla hemmetin seksikäs jos sen kantajalla on pilke silmäkulmassa. Seksikkyys voi olla kasteessa , hymyssä ja kävelytyylissä , enkä todellakaan tarkoita mitään överi yrittämistä vaan sellaista joka harvalla naisella on.

Jatkan vielä eli esimerkkinä Kate Hudson , hänellä on sellainen veikeä viettelevä katse ja olemus. Kauniit vihreät silmät ja katse. Olen itse nainen. Hetero. Jos sen väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske pitää nassu kiinni, tuskin itse on mitenkään seksikäs, yleensä reppanamiehet kuolaa kuin ajokoirat. Keskisormi!

Vierailija
4/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vartalo jossain farkuissa ja t-paidassa, naaman ei tartte olla kummoinen, mutta pitkät hiukset pitää olla.

Vierailija
6/6 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva Vekki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi