Oletko kiihtymis- vai leviämisvaiheessa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa tuli oltua vakavassa kiihtymisvaiheessa, ja sen jälkeen olenkin ollut useamman kuukauden leviämisvaiheessa.
Puoli vuotta?
Leviämisvaihe, mutta sille pistetään stoppi alkuunsa.
Pandemian alussa olin leviämisvaiheessa ja kiihdyin siitä kovasti. Rajoitustoimilla ei ollut vaikutusta vielä syksyllä 2020 ja marras-joulukuussa tilanne eteni taas leviämisvaiheeseen. Vuodenvaihteen jälkeen tiukat karanteenit ja vakava suositus turvavälistä sokeriin alkoi tehota. Jos töihinpaluu ja sosiaalisten kontaktien lisääntyminen eivät pahenna tilannetta, odotan olevani perustasolla jo alkusyksystä.
Vierailija kirjoitti:
Pandemian alussa olin leviämisvaiheessa ja kiihdyin siitä kovasti. Rajoitustoimilla ei ollut vaikutusta vielä syksyllä 2020 ja marras-joulukuussa tilanne eteni taas leviämisvaiheeseen. Vuodenvaihteen jälkeen tiukat karanteenit ja vakava suositus turvavälistä sokeriin alkoi tehota. Jos töihinpaluu ja sosiaalisten kontaktien lisääntyminen eivät pahenna tilannetta, odotan olevani perustasolla jo alkusyksystä.
Koska paluu normaaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa tuli oltua vakavassa kiihtymisvaiheessa, ja sen jälkeen olenkin ollut useamman kuukauden leviämisvaiheessa.
Puoli vuotta?
Joo, ja vielä olisi 3 kk jäljellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta?
Joo, ja vielä olisi 3 kk jäljellä...
Hienoa, onnittelut!
Kummallista kyllä vaiheella on sama nimi vaikka suunta olisi päinvastaiseen suuntaan. Eli olen leviämisvaiheessa mutta paino pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista kyllä vaiheella on sama nimi vaikka suunta olisi päinvastaiseen suuntaan. Eli olen leviämisvaiheessa mutta paino pienenee.
Toivottavasti ei ole kyse uudesta normaalista.
Olin kiihtyvää vauhtia etenemässä leviämisvaiheeseen. Otin rajoitustoimet käyttöön ja saavutin onneksi perustason.
Vierailija kirjoitti:
Olin kiihtyvää vauhtia etenemässä leviämisvaiheeseen. Otin rajoitustoimet käyttöön ja saavutin onneksi perustason.
Koeta pitää perustaso.
Leviäminen on kiihtymisvaiheessa. :(
Vierailija kirjoitti:
Leviäminen on kiihtymisvaiheessa. :(
Uusi variantti, tuosta en ole kuullutkaan :)
AV maskissa voi olla missä vaan vaiheessa vuorotellen.
Ap.stä en tiiä , mutta minä vilkaisin just peiliin ja pahasti näyttää siltä että olen leviämisvaiheessa -nainen
Ykkösauto on kiihtymisvaiheessa ja kakkosauto leviämisvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap.stä en tiiä , mutta minä vilkaisin just peiliin ja pahasti näyttää siltä että olen leviämisvaiheessa -nainen
Peilit oli ennen parempia.
8
Vierailija kirjoitti:
Ykkösauto on kiihtymisvaiheessa ja kakkosauto leviämisvaiheessa.
Oliskin oma auto joka vaihteelle.
AV maskissa voi olla vuorotellen missä vaiheessa vaan. Äläkä mode poista taas tätä.
Sekä Että.