haluatteko jutella miehenne kanssa joka päivä
Kommentit (16)
no eipä kovin moni näytä haluavan.
ap
Miten niin rauhassa? Asumme kahdestaan ja kyllä minusta ihan rauhassa jutellaan aina.
Kerta viikkoon on aika sopiva. Joskus venähtää pariksi kerraksi kuukaudessa.
Ei ole tarvetta. Tuntuu että jos ei lapsia tulisi niin ikävä, voisin helposti olla vaikka vuoden jossain pippurintuutissa jossa en tuntisi ketään enkä puhuisi kenenkään kanssa.
Haluan jutella ja yritetään jutella. Meillä on monta lasta, joten joskus saamme jutella rauhassa ja joskus emme. Viimeistään lasten mentyä nukkumaan saadaan jutella rauhassa,
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:50"]
Ei ole tarvetta. Tuntuu että jos ei lapsia tulisi niin ikävä, voisin helposti olla vaikka vuoden jossain pippurintuutissa jossa en tuntisi ketään enkä puhuisi kenenkään kanssa.
[/quote]
Mä ajattelin myös näin että viihtyisin mainiosti yksikseen. Noh, olin kesällä yksin reissussa ja kyllä tuli 3päivän jälkeen jo vähän ahdistus kun ei oo ketään kenelle puhua vaikka päivät oli antoisia ja nautin suunnattomasti kaikesta mitä tein ja koin..silti sitä vaan kaipaa juttuseuraa
Mitä tarkoitat "ihan rauhassa"? Haluan jutella mieheni kanssa päivittäin ja juttelenkin, mutta ei haittaa että lapset ovat paikalla. Lasten ei tarvitse poistua, jotta pystyisimme keskustelemaan.
Meilläkin on useampi lapsi ja paljon menoa, useinkaan ei ehditä jutella "kaikessa rauhassa". Mutta automatkat ovat usein sellaisia että niillä tulee juteltua enemmänkin. Mutta aina täytyy huomioida että puhuu sellaista mitä voi puhua takapenkkiläisten kuullen.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:32"]
Miten niin rauhassa? Asumme kahdestaan ja kyllä minusta ihan rauhassa jutellaan aina.
[/quote]
No esim. ilman telkkaria tms. mua ainakin häiritsee jos mies katsoo töllöö ja samalla juttelee. Ja muuten, kaikki ei asu kahdestaan. En vaan tajunut täydentää lausettani kaikilla mahdollisilla häiriötekijöillä :)
ap
Me jutellaan todella paljon , kaikesta mahdollisesta. Parhaiten tosiaan automatkoilla ja iltaisin terassilla kun lapset on menneet huoneisiinsa
Haluan. Juttelenkin.