Tartuntamäärät räjähtävät ilman merkittäviä rajoitustoimia, niin kuin joka kerta tähänkin mennessä
Nämä mitä on la tulossa ei tilannetta pelasta. Jos hallitus haluaa että lapset ja nuoret pääsevät kouluun parin viikon päästä niin kannattaisi varmaan alkaa tehdä jotain. Miten päättäjille voi vieläkin tulla yllätyksenä että on olemassa itsekkäitä, julmia ja pahoja ihmisiä jotka eivät suosituksia noudata? Minä olen tiennyt sen aina. Pakko jaella määräyksiä
Kommentit (8)
Opetusministeri uhoaa tänään uutisissa, että koulut alkavat lähiopetuksessa. No, pitäisiköhän tehdä jotain, jotta se olisi mahdollista.
Miksi hallitus on kyvytän muumio?
Ainiin kyvyttömien muumoidein puolueista tulee kyvyttömiä muumioita. Matti Vanhanen ainoa valopilkku. Hän ei ole muumio vaan hopeakettu.
Tätä hommaa vaan ei saada loppumaan rajoituksilla. Ihminen on virusten suhteen täysin virusten armoilla. Vaikka rajoituksia tehdään, virus varioituu taas. Se katoaa vasta, kun se itse haluaa niin tehdä. Kannattaa perehtyä 1918 maailmanlaajuiseen epidemiaan, Espanjanflunssaan. Se on loistava ja havainnollinen case siitä, miten tää homma menee.
Ei ne välitä sairastuuko lapset perheineen. On nyt päätetty lähikoulu niin siitä pidetään kiinni vaikka olis miten huono tilanne.
Miksi pitäisi välittää mistään tartuntamääristä, ketään ne ole kiinnostaneet aikoihin. Eikä kiinnosta jatkossakaan.
HYbridistrategian ydin on koko ajan ollut sairaalahoidon kapasiteetin riittävyys ja riskiryhmien suojelu. Molemmat toteutuvat parhaillaan vaikka tartuntoja olisi bilenuorisolla kuinka paljon. Lievänä flunssana sairastavat ja tulee se immuniteetti silläkin tavalla. Ei ole mitään syytä rajoittaa yhteiskuntaa.
Mksette vain häpeä kotona sairastamassa? Miksi testaatte edes?
"KRIS-TA KIU-RU, HAIS-TA VIT..."
Näinhän se meni, potkupalloääliöt?