Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö varaamassa kampaaja-ajan paikan päällä, puhelimitse vai netissä?

Vierailija
29.07.2021 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä netissä. Ei tarvi kampaajankaan keskeyttää työtään ja muutenkin sujuvampaa.

Vierailija
2/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä netissä. Ei tarvi kampaajankaan keskeyttää työtään ja muutenkin sujuvampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn harvoin (kerran vuodessa) ja käyn kysymässä aikaa paikan päältä, yleensä pääsee, jos ei heti niin pian, jos ei niin menen toiseen paikkaan. Taidan olla vanhanaikainen.

Vierailija
4/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimitse mä olen aina varannut. En tosin ole moneen vuoteen käynyt kampaajalla.

Vierailija
5/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Tuli vaan mieleen että olisiko sen kampaajan hyvä nähdä hiustyyppi ja tilanne etukäteen että tietää miten paljon varata aikaa, jos kyse ei ole tutusta kampaajasta.

Vierailija
6/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Tuli vaan mieleen että olisiko sen kampaajan hyvä nähdä hiustyyppi ja tilanne etukäteen että tietää miten paljon varata aikaa, jos kyse ei ole tutusta kampaajasta.

Siel on Lisätietoja -osio johon voi laittaa jos on jokin erityistilanne. Yleensä kyllä arvioidut ajat on sopivia.

Vierailija
7/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi kävellessä käyn varaamassa paikan päällä. 

Vierailija
8/8 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain sellaisia kampaamoja, joissa on nettiajanvaraus. En halua soittaa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä