Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien reissu ja lakanoiden pesu

Vierailija
11.08.2014 |

Hei! Mitä mieltä olette tästä.

Miesystäväni oli viikonlopun festareilla ja otti lakanan mukaan, kun mökissä ei ollut. Itse olin myös viikonlopun eri paikkakunnalla. Mies kerkesi tulla kotiin sunnuntaina ennen minua. Hän oli laittanut vaatteet (joita oli käyttänyt festareilla ja muitakin vaatteita) ja lakanan pesuun. Minua alkoi epäilyttämään, koska hän oli laittanut ne melkein heti pesukoneeseen, kun oli tullut reissusta kotiin. Hän kyllä pesee muutenkin pyykkiä, että se itse pyykin pesu ei ole hänelle harvinaista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu CSI paikalle.

Vierailija
2/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmin ap vuosiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:51"]Tyhmin ap vuosiin

[/quote]

Se on jo melkoinen saavutus, tällä palstalla on yleensä laatualoituksia.

Vierailija
4/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siihen voinut tulla tupakan hajua, oksennusta tai muuta iljettävää. Poikien reissut ei aina ole niitä siisteimpiä.

Vierailija
5/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua. Sinulla on nyt oikeus tehdä sama.

Vierailija
6/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei olisi laittanut niin tällä itkettäisiin kun ei edes saa laitettua liinavaatteita itse heti pesuun.

Niin tai näin, sanomista tulee

Vierailija
8/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua epäilyttäis, jos se olis pessyt pelkästään lakanan ja jättänyt vaatteet pesemättä :-)

Vierailija
9/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme sua nyt epäilyttää? Sun miehes pesee pyykiä?

Vierailija
10/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä haistella pestyjä lakanoita ja vaatteita josko niissä vielä olisi sperman ja vieraan pillun tuoksu. Tai vielä pahempaa: vieraan sperman! Voit myös lähettää lakanan KRPlle DNA-analyysiin.

Vierailija
11/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä ihmettelen, että miksi hän laittoi heti vaatteet ja lakanan pesuun, kun tuli reissusta. Aivan kuin olisi ollut kiire laittaa ne. 

Vierailija
12/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:27"]Lähinnä sitä ihmettelen, että miksi hän laittoi heti vaatteet ja lakanan pesuun, kun tuli reissusta. Aivan kuin olisi ollut kiire laittaa ne. 

[/quote]

Eli olisi ollut parempi jättää ne lojumaan lattialle, että saisit nalkuttaa pyykkien pesusta? Oletko sellainen jolle ei mikään kelpaa? Itse kun tulen reissusta on täysin itsestään selvää, että reissukassi tyhjenee vaatteiden yms. osalta suoraan pesukoneeseen. Ei ole käynyt mielessäkään että se voisi olla jonkun (vainoharhaisen) mielestä epäilyttävää.

Vierailija
13/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:27"]

Lähinnä sitä ihmettelen, että miksi hän laittoi heti vaatteet ja lakanan pesuun, kun tuli reissusta. Aivan kuin olisi ollut kiire laittaa ne. 

[/quote]

Meillä mies purkaa laukkunsa aina heti kun tullaan / hän tulee reissusta. Hän ei itse pese pyykkiä (huoh), mutta kyllä pyytää heti laittamaan pesukoneen päälle. Voisin olettaa, että jos hän pesisi pyykkiä itse, hän tekisi niin kuin ap:n mies.

Tietysti, jos tuo on normaalista poikkeavaa (esim. yleensä jättää pyykit laukkuun purkamatta tms) niin saattaisin ihmetellä.

Vierailija
14/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin festareilta ja laitoin välittömästi kaikki vaatteet ja lakanat pyykkiin. Siellähän tulee istuskeltua missä vaan (kusessakin jopa) ja pölyä, hikeä ja likaa on varmasti joka ryysyssä. Lakanatkin pesin koska istuin farkut päällä sängyllä. Ja minä olin sentään vain töissä festareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän