Miten päästä yli katkeruudesta
Mies lähti toisen naisen mukaan yli kaksivuotta sitten. Mies oli tuntenut tuon naisen jo kauan aikaa ennenkuin minulle paljastui hänen olevan muuta kuin kaveri. Nainen on hauska, rento, nuori, kaunis ja jopa minun mielestäni mukava. Meillä on kaksi lasta jotka tykkäävät naisesta todella paljon mutta minun ongelmani on etten pääse yli katkeruudesta ja vihantunteesta. Ymmärrän että meidän suhteessa oli vikaa jonka vuoksi mies lähti mutta miksi minun on niin vaikea hyväksyä tuo ihminen elämääni, lähinnä lasten elämään. Vertaan kaikessa häntä itseeni, ihan kaikessa, jopa pukeutumisessa vaikka ymmärrän että hän 10 vuotta minua nuorempana voi pukeutua nuorekkaasti. Ahdistavaa :(
1. älä tapaa tätä naista, sanot lapsille että iskän luona tehdyistä asioista ei tartte kotona puhua. sä lietsot sitä katkeruutta kun kuuntelet niiden juttuja lasten kautta. Päästä irti. En mäkään tiedä mitä ex:n luona tapahtuu eikä vois vähempää kiinnostakkaan. mulle riittää kun lapsi sanoo että kivaa oli.
2. Hanki itsellesi harrastus, Tee itsestäsi rento, kaunis ja nuori ja mitä sä nyt luettelitkaan sen toisen ominaisuuksia. Näytä niille että sä pärjää ja helvetin hyvin pärjäätkin. Nythän todennäköisesti sun ex nauttii siitä että sä kärsit mutta voi olla täysin toinen ääni kellossa kun se huomaa että sullehan se elämä hymyilee ja oot aidosti onnellinen.
3. Tapaa ystäviä, lähde ulos, osta itsellesi jotain kivoja uusia vaatteita, tee matka jonkun ystävän kanssa tai yksin. Sä olet ansainnut kaiken tuon ja enemmän. Sun pitää oppia taas rakastamaan itseäsi !