Suosittele tekijää: volyymiripset Tikkurilassa tai lähistöllä
Minulla ei ole ennen ollut ripsipidennyksiä, ja nyt haluan tyylikkäät volyymiripset, jotka sopivat nelikymppiselle konttorirotalle. Ei mitään övereitä. Suosittele hyvää tekijää Tikkurilan suunnassa tai pääradan varrella Kerava-HKI välillä.
Kiitos!
Kommentit (23)
Kiara's hiusstudio TIkkurilantiellä.
Minä ja äitini ollaan käyty nyt noin vuoden verran Parturi-kampaamo Tixissä, Jennyllä (ei siellä taida kukaan muu ripsiä tehdäkään), ja ollaan enemmän kuin tyytyväisiä!! Itselläni on tällä hetkellä todella näyttävät volyymiripset, mutta äidilläni on taas todella luonnolliset, eli hän osaa selvästi tehdä sekä todella näyttäviä että luonnollisiakin ripsiä. Suosittelen!
Ainoa "huono" juttu on vaan se, että Jennylle saa todella huonosti aikoja, hän on niiin suosittu... Saan tietää mun työvuorot yleensä vasta noin 2vkoa ennen, niin aina vähän haastavaa saada aikaa.. Eli kannattaa kyllä varata aika hyvissä ajoin, jos haluaa saada ripset/huollon ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:05"]Kiara's hiusstudio TIkkurilantiellä.
[/quote]
Ei tee volyymeja ja perusripsetkin ovat alta kahden viikon kamalassa kunnossa
Spa Lótus Tikkurilan aseman vieressä. Parilla tutulla siellä laitetut ripset, ja pysyneet tosi hyvinä monta viikkoa, verraten paikkoihin joissa ovat ennen käyneet.
Huh minkälaisia ihmisä täältäkin löytyy kommenttien perusteella. Osaa kyllä ihmiset ensimmäisenä arvostelemaan tulla kun apua antamaan. No kuitenkin, Parturi Kampaamo Tixi kuulemma tekee hyviä volyymiripsiä, Naillounge oli myös erittäin hyvä paikka, kunnes sieltä ainoa volyymiripsien tekijä lähti pois. Jos kuitenkin haluat esim. normaalit ripsienpidennykset suosittelen sinulle lämpimästi Nailloungen Danaa!! On tehnyt ripsiä mulle jo muutaman vuoden ja aina ollut lopputulos niin täydellinen että nyt koko sukuni ja kaverinikin käyvät samalla tekijällä! Kannattaa kuitenkin siinä alussa mainita että haluaa nimenomaan "luonnollisen näköiset" ripset! :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:11"]Huh minkälaisia ihmisä täältäkin löytyy kommenttien perusteella. Osaa kyllä ihmiset ensimmäisenä arvostelemaan tulla kun apua antamaan. No kuitenkin, Parturi Kampaamo Tixi kuulemma tekee hyviä volyymiripsiä, Naillounge oli myös erittäin hyvä paikka, kunnes sieltä ainoa volyymiripsien tekijä lähti pois. Jos kuitenkin haluat esim. normaalit ripsienpidennykset suosittelen sinulle lämpimästi Nailloungen Danaa!! On tehnyt ripsiä mulle jo muutaman vuoden ja aina ollut lopputulos niin täydellinen että nyt koko sukuni ja kaverinikin käyvät samalla tekijällä! Kannattaa kuitenkin siinä alussa mainita että haluaa nimenomaan "luonnollisen näköiset" ripset! :)
[/quote]
Hyvät hinnat ainakin suosittelemassasi paikassa.. 129e volyymiripset, huh! Älytöntä :D
Järkyttävä hinta :D maksan omistani 55e koko setistä ja 30e huollosta 4-5 viikon välein
[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 00:01"]
Järkyttävä hinta :D maksan omistani 55e koko setistä ja 30e huollosta 4-5 viikon välein
[/quote]
Suosittele paikkaa ihmeessä muillekin!
Kuule, noi volyymiripset on kaikkein näyttävimmät. Sinuna ottaisin tavaliset 0,2 paksut C ripset jollet halua näyttävyyttä.
Työkavereillani on volyymiripsiä ja ne eivät ole överit, jos tekijä osaa asiansa.
Ap
Naurettava näky kertakaikkiaan. Keski-ikäinen nainen ja ripsienpidennykset haha
Tämän keskustelun perusteella varasin aikani parturi-kampaamo Tixiin Jennylle, ja voin sanoa että olen todella tyytyväinen!
Aikaa oli tosiaan vähän vaikea saada, mutta oli kyllä odottamiseen arvoista! Mielestäni hinta-laatu-suhde todellakin kohdallaan, laatu maksaa.
Nyt olemme aina varanneet valmiiksi ainakin seuraavat 2 huoltoa, ja täytyy jatkossakin varmaan varaa aina kaksi aikaa kerrallaan, jos meinaa huoltoon päästä haluttuna ajankohtana, sen verran suosittu nainen! :D
Olen monissa paikoissa käynyt aikaisemmin, sekä kalliimmissa että myös halvemmissa, ja yhdellä ripsi-kouluttajalla myös... Niin tuntuu, että nämä Tixissä tehdyt näyttää kauneimmilta, ovat oikeasti todella tuuheat niin halutessa, ja ovat pysyneet siistinä paljon pidempään kuin aikaisemmin. Huoltoväli nyt ollut 4vkoa ja pärjäisin varmaan pidempäänkin näillä..
Salon Daylux Tikkurilassa ja siellä kosmetologi DARYA. Huippuhyvä :)
Salon Daylux Tikkurila
Elen ripsiteknikko/kosmetologi classiset sekä volyymit todella ammattitaitoinen palvelu ,kaunis paikka
Liimaa silmien lähelle? No, onhan Tikkurilassa se maalitehdas, kysäisepä sieltä, josko näkö lähtisi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava näky kertakaikkiaan. Keski-ikäinen nainen ja ripsienpidennykset haha
Meinaat että se siiderin ja roskaruuan turvottama teini ei näytä vitsiltä ylipitkissä ja tuuheissa räpsyttimissään? Etenkin kun naama usein on muutenkin sen näköinen että ensin siihen ampui joku sokkona naulapyssyllä ja sen jälkeen jäi vielä meikkirekan alle.
Noi tekohärpäkkeet ei sovi kenellekään enää siinä vaiheessa kun ne tunnistaa metrien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa
Tyhmät maksaa.
Laatu maksaa