Julmaa ja itsekästä tapailla montaa samaan aikaan toisen tietämättä.
Pitää antaa mahdollisuus vastaouolen valita tyytyykö hän rooliin, jossa joutuu jonottamaan ja ehkäpä olls jonon viimeisenä. Itse en jäisi jonoon vaan tekidin tilaa sellaiselle jolle olen niin tärkeä, ettei muita tarvitse tapailla.
Kommentit (28)
Tapailun idea on juuri se että toisia todellakin katsellaan. Ja kokeillaan.
En alistaisi ja satuttaisi miestä koskaan tapailemalla muita samaan aikaan.
Sikailuahan sellainen on. Jos ei kiinnosta tarpeeksi niin sitten vain jatkaa matkaa eikä vetkuile siinä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sikailuahan sellainen on. Jos ei kiinnosta tarpeeksi niin sitten vain jatkaa matkaa eikä vetkuile siinä välillä.
Just niin! Aina vois sanoa ettei kiinnostusta riitä.
Julmalle ja itsekkäälle pitää olla julma ja itsekäs takas.
Vierailija kirjoitti:
Julmalle ja itsekkäälle pitää olla julma ja itsekäs takas.
Ei kiltti ja eikä hellän huomioiva vaan itsekäs ja tylyn töykeä.
Rikkoo vaan niitä ketä tapailee. Vaikuttaa itsetuntoon madaltavasti. Ihmisen kuka on kiinnistunut pitäisi päinvastoin nostattaa itsetuntoa, ei aiheuttaa surua ja huonommuuden tunnetta.
Yhtä kerrallaan, pitäisi olla kaikille, myös naisille, itsestäänselvyys. Jos on sovittu tapaaminen, niin toisia ei katsella. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Itse olen dumpannut naisen aina, jos edes jatkaa kirjoittelua tai etsimistä, kun on sovittu toisesta tapaamisesta. Silloin nainen ei ole tarpeeksi kiinnostunut eikä enää lainkaan kiinnostava.
Itse en edes kirjoittele kahdelle yhtä aikaa, vaikkei oltaisi vielä tavattukaan.