mistä löytyy edullisimmin 44-50cm vaatteita vauvalle?
Vinkkejä mitä kautta löytyisi kohtuu edullisesti pieniä ns keskosvaatteita?
Joitain olen ostanut uutena mm polarn o pyretistä, mutta tulee niille vaatteille melkoisesti hintaa jos alkaa kaikki ostamaan uutena ja mielelläni muutenkin harrastan kierrätystä kun kuitenkaan ei nuo pienet vaatteet ehdi juuri kulua.
En käytä fb:tä joten siellä olevat kirppikset taitaa olla pois suljettuja vaihtoehtoja.
Torista olen koettanut katsella mutta erityisen paljoa ei sieltäkään tunnu löytyvän..
Kommentit (7)
Ulkomailta ja sitten on se joku suomalainen nainen, joka perusti firman keskosvaatteille
No pikaisella vilkaisulla huuto.net ja hakusanaksi keskonen löytyi jotain. Lindexin olikos new born mallisto, kappahlin newbie mallisto.
Löytyykö liikkeistä siis esim lindexiltä nuita ihan pieniä, myös 44cm? Netistä koetin aiemmin katsella niiden sivuilta niin en oikein löytänyt, tai sitten olin vaan puusilmä :)
Popista tuskin olisin normihinnoilla ostanut kun ovat niin arvokkaita mutta viime kuussa satuin liikkeen ohi kävelemään ja huomasin että oli niitä aivan pieniäkin -40% ja -60% niin silloin tuli parit uudet bodyt ja housut ostettua :)
Mahtaakohan esim jossain keskosvanhempien palstalla olla perustettuna kirppisketjuja?
Ap
Joikin aika sitten joku möi Huuto.net palvelussa tosi kauniita noin pieniä vaatteita paljon. Katso myös sulkeutuneet kohteet ja hae koolla. Voi olla, ettei saanut kaupaksi niin kysy häneltä yksityisviestillä suoraan. Minä olisin ostanit, jos olisi tarve oli niin kauniita.
Kiitos tuosta huuto.net vinkistä, siellä en ole hoksannut käydä etsimässä :)
Ap
Minä ostin aikanaan H&M:ltä ja KappAhlista 44-senttisiä. Erikoisliikkeissä keskosvaatteet on usein törkeän hintaisia.