Tykkääkö joku oikeasti Fazerin sinisestä?
On niin mitään sanomattoman makuista. Ei herätä mitään intohimoja. Maraboun makusuklaatkin paljon parempia kuin Fazerin vastaavat.
Kommentit (52)
Fasun sininen on kyllä edelleen mun suosikkisuklaa. En oo löytänyt parempaa, vaikka aika ansioituneesti oon maistellut. Marabousta jää semmonen rasvakalvo suuhun syönnin jälkeen, joten en tykkää niistä. Fazerinaa ja geishaa diggailen myös.
Kannattaa katsoa että se levy on mahdollisimman tuore! Maussa on huima ero jos se alkaa olla päiväyksensä loppupäässä.
öljy palmu kirjoitti:
Fazerin sinisessä ei oikein ole suklaan makua. Liikaa maitoa, sokeria ja palmuöljyä. Lisäksi rakenne on turhan saippuainen, kitalakeen jää inhottava talma.
Ei sinisessä ole palmuöljyä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, aika moni. :)
Mutta miksi? Siksikö kun on suomalaisuuden perikuva. Miksi juoda vettä kun viiniäkin olisi tarjolla?
Tuo selittääkin aloituksesi. Ei taida viinin kittaaminen soveltua oikein sulle. Tulee mieleen outoja ajatuksia.
Pidän kyllä, mutta hyvin harvoin ostan. Tony's-suklaa voittaa aika usein.
Mielestäni ennen se on ollut kyllä paremman makuista. Tiedä sitten onko oma vai suklaan maku muuttunut.
mä taas itse en ole noiden makusuklaiden ystävä.. suklaa suklaana ja fazer sininen on tässä parasta. makusuklaat ok, mutta noi kaikki minne tungetaan suolakurkuistanlähtien on kauheita.
viimeksi tuli ostettua jotain maraboun ihan ällöttävää suklaata mansikkajuustokakku, ja oli pahaa kuin mikä.
Söin kerran fazerin vihreää suklaata... sekään ei tyydyttänyt suomalaisia suklaa'asennevammaisia.
Suomalaiset ovat suklaa'asennevammaisia kehitysvammaisia kehitysmaasta nimeltään Suomi jonka toivo on Finland tai entistä rajumpi perikato mikä dinosauruksilla oli, eikä siinä ole mitään näkemisen arvoista.
Saisinko minä, on suomalaisille tuntematon käsitys kuin koska niin ällöttävää asiaa ei jaksa edes kelata...
Suomalais3t ovat setteineen asennevammaisia raakasuklaan varkaita jotka eivät ed3s kunnioita suklaan historiaa tark'ampujina suklaa'asenteelle.
PälvikaljuApinat amfetamiinin joukkoon kuten joukohoinen... pilaavat kaiken ja ovat ählämsählämutakuonoja alusta loppuun.
HaistakaaVittuJaTuokaa ApinatjaVitunMannetAkaisin minulta varastetut suklaaCacaoPavut.
Tykkään. Fazerin sinistä tuli vedettyä koko talvi, vähän liiankin usein. Korona-ajan paras ystäväni💜 tiemme katkesivat kesällä koska kesällä ei tee samalla tavoin mieli suklaata
Fazerin sininen on paras halpa tavallinen suklaa. Marabousta en pidä, se ei edes maistu suklaalta vaan pelkästään makealta.
Fazer sininen on ihan ok. Tykkään kyllä Maraboustakin.
Fazerin sinisessä ei oikein ole suklaan makua. Liikaa maitoa, sokeria ja palmuöljyä. Lisäksi rakenne on turhan saippuainen, kitalakeen jää inhottava talma.