Naiset ei muka tykkää läskistä. Olin aiemmin ilmaa naisille ja nyt lihonut 10kg vuodessa ja naiset...
Ovat yhtäkkiä alkaneet katsella.
Olin ennen 176cm| 66kg ja nyt 76kg.
10 kiloa tullut kahdessa vuodessa.
Kaikki sanoivat älä lihota se ei kannata yms kukaan ei tykkää liiasta rasvasta. Tosiaankin tuo on pelkkää rasvaa ja tunnen oloni hyväksi. Nyt voisin tuohon päälle treenata lihasta ja niin, ettei rasvat kuitenkaan lähtisi yhtään.
Kommentit (38)
Juokse l a a r d i p e r s e, juokse!
Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta – ylipaino ei haitannut, heikkous ja naisellisuus kyllä
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta – ylipaino ei haitannut, heikkous ja naisellisuus kyllä
Valtaosa naisista haluaa miehen ei toista naista. Miehen pitää olla se isompi osapuoli. Iso koko luo turvallisuuden tunnetta.
Kuka on väittänyt että eivät "tykkäisi"?
Näin arvokonservatiivimiehenä minusta niitä miestisuja on ihana hamuilla suuhun samalla kun uusi ystävä ratsastaa sylissäni...
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa
"Suomalaiset naiset suosivat naisellisia miehiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista haluaa miehen ei toista naista. Miehen pitää olla se isompi osapuoli. Iso koko luo turvallisuuden tunnetta.
Eipä oikeastaan luo. Olen ollut elmästäni suurimman osan sinkkuna enkä ole tarvinut turvallisuudentunnetta miehestä silloin, enkä nyt parisuhteessa. Veikkaan että ehdottomasti suurin osa naisista ei sinkkunaisena pelkää ja vapise kun ei ole sitä "miehistä turvaa" siinä, vaan nauttii täysin rinnoin elostaan pelkäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa
Hieman on harhaanjohtava tuo "naiset suomessa enemmän kuin MUUALLA maailmassa". Ei varmaankaan nyt ole kuitenkaan jokaista kansallisuutta tutkittu tuolla testillä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa
Miksi on vaittu tuollainen kuvasarja miehestä, jolla ei huulet riitä peittämään hampaita. Itse en valitsisi ollenkaan. koska minulle on tärkeää että suun saa kiinni, ettei hampaat ole liian isot siihen, tai huulet niin viivat etteivät yletä kosketamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa
Tutkimuksen otos oli yhteensä noin 3000 naista useasta eri maasta. Kuinka moni oli suomalainen ja edustivatko kattavasti suomalaisia naisia? Tuskin.
Minä painan yli 200 kiloa, kaikki (anime)naiset rakastavat minua.
Lihavat miehet näyttää hyvältä ja on seksikkäimpiä. Harmi kun täällä helsingissä ei sellaisia juuri ole, etsimällä saa etsiä kun kaikki luikeroita.
Olit ennen hintelä, mutta nyt alat olla normaali. Kyllä mies on parempi, jos on roteva, mutta ei kuitenkaan lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi Suomessa
Käsitin että tuo koskee vain kasvonpiirteitä. Vartalotyypeistä kuitenkin vetoaa eniten miehekäs, jossa leveät hartiat ja kapea lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse halusin elämänkumppaniksi mukavan miehen enkä henkivartija-suojelijaa. Mieheni on pitkä ja hoikka maantiepyöräilijä, kun itse taas olen suomalainen persjalkainen maatiasnainen. Painan noin 15 kiloa enemmän kuin mieheni, eikä tämä ole ikinä ollut ongelma suhteessamme.
Lihava mies sinä olet ja kirjoittelet tänne fantasioitasi