Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuloeroista parisuhteessa

Vierailija
11.08.2014 |

Itsellä sellainen tilanne että muutin miehen perässä uuteen maahan ja viimeiset 5 vuotta joko ei ollut ollenkaan tuloja tai oli tosi alhaiset tulot, ehkä puolet miehen palkasta. Tilanne ärsytti kauheasti koska aikaisemmin olin ollut taloudellisesti itsenäinen ja ihan hyvässä työssä. Lisäksi mies valitti koska hän joutui maksamaan kaikesta ja odotti seksiä vastineeksi. Lisäksi valitti että minä vaan etsin itselleni jotain elättäjää eli syytti loiseksi, kiva juttu.

Ratkaisin asian niin että menin takaisin kouluun, opiskelin teknistä alaa ja heti valmistuttua sain hyvän työpaikan. Nyt tienaan jo selvästi enemmän kuin mieheni. Sen jälkeen olen maksanut laskuista puolet ja mies lopetti rahajutuista valittamisen... no tavallaan. esim. ekan työpäivän jälkeen ainut kysymys sillä oli että milloin tulee palkka. Lopetin myös seksin sen kanssa koska enää se ei voi syyllistää minua tekemään sellaista mitä en halua.

En tiedä onko tässä enää paljon tehtävissä koska meillä on nykyisin parisuhde tosi etäinen. Lisäksi minua edellään vituttaa sen valittaminen koska en kuitenkaan ollut mikään saamaton lusmu, vaan aktiivisesti yritin parantaa sitä omaa tilannetta. Mies sen sijaan on ollut samassa työssä ja tehtävässä ilman ylenemismahdollisuuksia ja hän myös syyttää meitä perhettä siitä ettei hänellä ole resursseja parantaa omaa asemaansa vaikka kuitenkin itse on valintansa tehnyt.

Niin ja ajattelin nyt kirjoittaa tänne vauvalle koska minulla ei ole täällä sellaisia kavereita joille avautua. Mites teillä muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi kysymys: miksi jäät tuollaiseen parisuhteeseen?

Vierailija
2/2 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suomalaista miestäni vitutti suunnattomasti se että tienasin häntä enemmän vaikka oltiin samassa työpaikassa ja tehtiin suurinpiirtein samaa työtäkin. Mutta johtuen laajemmasta työkokemuksestani firmassa sain parempaa palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla