Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä päin liikkeellä vatsatautia? Missä ja millaista?

Vierailija
14.05.2008 |

Kauanko kesti?Vatsataudit ovat tähän asti kiertäneet perheemme kaukaa, mutta nyt iski kunnolla. lapset selvisivät vähällä, mutta aikuiset tämä tauti on kaatanut vuoteen pohjalle totaalisesti. Itse olen toipumaan päin ja nyt mies makaa puolikuolleena sängyssä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oli poika, 6-v, sitten 14-v tyttö ja viimeisenä minä itse. kunnon oksentelua ja sitten ripuli. vielä viikon kuluttua mulla ja pojalla on vatsat kipeinä ja hiukka sekaisin... uuhh!

Vierailija
2/4 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätä nyt on kai liikkeellä kaikkialla, eipä silti. Onneksi itselläni ja lapsilla on pahin ohi, vaikka mahassa tosiaan kiertääkin. Mutta miesparka käy sääliksi, ja vähän vielä oma itsekin - huomiseksi pitäisi mennä töihin, projekti laahaa pahasti jäljessä, mutta en tiedä onko miehestä huomenna lasten hoitajaksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lensi oksu toissapäivänä, eilen oli tosi heikko olo vielä. Tänään on sitten vatsa ollut vähän sekaisin ja vikkelänä.

Vierailija
4/4 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on ollut viikon verran jonkinmoisessa vatsataudissa. Pojalla 10-v oli parina päivänä oksettava olo eikä juuri muuta. Seuraavaksi sai mies oireita pajhaolo ja kuumetta ja nyt minulla 3:tta päivää vatsakipeä ja oksettava olo. Ei tosiaan ripulia, eikä oksentelua vain tämä kelju yökötys ja vatsakipu.