Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiktiiviseksuaalisuus

Vierailija
11.08.2014 |

Lanseeraanpa tällaisen uuden konseptin. Onko muita?

Toisin sanoen minua ei kiinnosta seksi tai seksuaalisuus minään tosielämän ilmiönä, vaan pelkästään fiktion kautta koettuna.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä ihan ainoa voi olla...? ;)

Vierailija
2/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että minä olen mutta toisaalta minä kyllä masturboin fiktioseksille, joko mielikuvitellulle tai luettuna, nähtynä tms, eli siinä on kyllä sitten tosielämän ilmiökin mukana. Toisaalta en ole yli 10 vuoteen halunnut seksiä partnerin kanssa ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottavat vain Marvelin naispuoliset supersankarit, joten ehkä tämä on jotain sukua asialle.

Vierailija
4/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:40"]

Meinasin sanoa että minä olen mutta toisaalta minä kyllä masturboin fiktioseksille, joko mielikuvitellulle tai luettuna, nähtynä tms, eli siinä on kyllä sitten tosielämän ilmiökin mukana. Toisaalta en ole yli 10 vuoteen halunnut seksiä partnerin kanssa ollenkaan. 

[/quote]

Itse asiassa joo, niin minäkin. Mutta aika vähän loppujen lopuksi. Enkä koskaan kuvittele itseäni mukaan fiktiiviseen skenaarioon, vaan osallistujat ovat aina fiktiivisiä itsekin.

Pidän myös paljon kiihottavampina tarinoita, joissa ei varsinaisia seksikohtauksia ole ollenkaan.

Vierailija
5/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä fiktiota luet, hetero homo, jokin sarja? Itsekin luen fiktiota.

Vierailija
6/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:12"]

Mitä fiktiota luet, hetero homo, jokin sarja? Itsekin luen fiktiota.

[/quote]

Hmm... en oikeastaan lue mitään eroottista kirjallisuutta. Jotain romanttista joskus, mutta en oikeastaan tarvitse mitään romantiikkaan keskittyvää tarinaa ruokkiakseni fantasiamaailmaani. Vaikea selittää, mutta kirja tai elokuva voi olla mitä genreä tahansa, ne henkilöhahmot itsessään riittävät; niiden perusteella voi kehittää vaikka mitä tarinaa. Joskus kuvittelen naisen näkökulmasta, joskus miehen. Harvemmin innostun homokuvitelmista.

Mitä sinä luet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi