Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa kerrostalossa

Vierailija
10.08.2014 |

Kissoja sisällä pitävät: miten katti ulkoilee ja voiko kissa sopeutua kerrostaloelämään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kissan päivittäin ulos ilman valjaita. Se on kiltti kisu joka vain nuuskii pensaita ja koittaa ehkä syödä ruohoa. :) Hyvin ollaan pärjätty, eikä tuskin ketään haittaa, kun ei tää kissa pissaa tai kakkaa ulos.

Vierailija
2/6 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kisu on päässyt nyt kesällä melkeen joka päivä ulos taloyhtiön pihalle tai lähipuistoon valjaissa, ei oo "vaatinut" päästä ulos kertaakaan, sisätiloissa tykkää iltasin tuijotella lintuja ja haistella ikkunan verkon läpi ulkoilmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 kissaa kerrostalo kämpässä. Ne eivät todellakaan pääse ulos ellen itse niitä vie. Joskus satunnaisesti valjaissa mutta eivät pahemmin viihdy ulkona, maallakin ollaan käyty ja valjaissa pidetty mutta toinen pyrkii heti sisälle.

Hyvin pärjäävät ja ovat sopeutuneet sisälle.

Muistattehan ettei kissoja saa päästää pihalle ilman valjaita tai jatkuvaa valvontaa vaikka se osaisi kotiin tulla! :)

Vierailija
4/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kisu pääsee ulos, toinen huutaa vaan pihalla ja pyrkii sisälle.. Valjaissa vien siis toista, kävellään kortteli ja leikitään ruohikolla :) Keväästä syksyyn siis, talvella tulee ehkä leudolla säällä viemään mun kanssa roskat.

Muuten kisuilla on lattiasta kattoon lasitettu parveke käytössä, josta voi tiirailla pihan menoa. Kesäisin parveke on auki vuorokauden ympäri, keväällä ja syksyllä päivisin. Hyvin ovat sopeutuneet kerrostaloasumiseen, molemmilla oma rauhallinen nurkka, jonne voi mennä pois hälystä. Tosin ovat niin seurallisia, että viihtyvät enimmäkseen sohvalla kainalossa :)

Vierailija
5/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin sopeutunut. On omat paikat, mistä kissan yleensä löytää, kun on halunnut mennä omaan rauhaan eikä olla ihmisten kanssa. Kesällä viettää melkein koko päivän parvekkeella loikoillen. Kannattaa varmistaa, ettei kissa pääse naapurin parvekkeelle. Meillä kissa oli hoksannut, että kaidetta pitkin pääsee naapurille kylään, tämän oli todistanut yksi ulkona olleista naapureista, joka oli nähnyt kissan naapurin parvekkeen kaiteen puolella. En tiedä, oliko vierailun kohteeksi joutunut naapuri huomannut, kukaan ei ole ainakaan valittanut. Seinänaapurit siis asuvat toisessa rapussa, en edes tiedä, minkä näköisiä he ovat, jotta voisin pihalla ohimennen tiedustella. Nyt kuitenkin pääsy naapuriin meidän puolelta estetty.

Vierailija
6/6 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ulkoilee lasitetulla parvekkeella, jonne näin kesällä on vapaa pääsy vuorokauden ympäri. Näyttää istuvan siellä nytkin tarkkailemassa lintuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän