Genitaalilävistykset, hot or not?
Kommentit (9)
Not. Olen ehkä tylsä, mutta itseäni ainakin pelottaisi, että rankan naimisen yhteydessä oma tai kumppanin genitaalilävistys aiheuttaisi vaurioita jommalle kummalle. Lisäksi genitaalit ovat mielestäni yleisesti rumia, niitä ei joku rengas tai timantti kaunista.
Not. Juustoinen prinssi albertti hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Not. Olen ehkä tylsä, mutta itseäni ainakin pelottaisi, että rankan naimisen yhteydessä oma tai kumppanin genitaalilävistys aiheuttaisi vaurioita jommalle kummalle. Lisäksi genitaalit ovat mielestäni yleisesti rumia, niitä ei joku rengas tai timantti kaunista.
Rankan naimisen yhteydessä?
Sinä?
LOL, onanointia ei lasketa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rankan naimisen yhteydessä?
Sinä?
LOL, onanointia ei lasketa
Taisit erehtyä henkilöstä? Minulla on pitkäaikainen puoliso, jonka kanssa paneskelin viimeksi eilisaamuna.
Kuvottavaa! En haluaisi sisääni miehen elintä, joka on koristeltu ties millaisilla kilkuttimilla.
Hyi olkoon! Sama koskee genitaalialueen tatuointeja.
Hyi ei. Liian epähygienistä. Ja itsekin pelkäisin että johonkuhun sattuu. Eivät ole myöskään kauniita oikeastaan millään tavalla.
Hyhhyh oletko koskaan pyörittänyt sormella korvareijän kohdalta ja haistanut sitä sormea? Ai sellaisen hajuisessa alapäässä pitäisi touhuta?